Atles Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Hei. kjøpte meg ny lykter nå fra gs. men sliter litt med å få lys i dem. noen som har kjennskaper til denne typen?
SpiXi Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 ikke jeg men har bestilt samme type fra htrade gleder meg til jeg får de hehe
mort Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Barre til å koble til det svarte og det gule stikket Resten av ledningene er til AE, parklys, og dioder.
Atles Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 den svarte og gule er til blink lyset den funker. Men sitter igjen med en kontakt som det ikke er kobling til på lampa. skal få en slik "nerd" til å se på det i morgen. Håpe han finner ut av det Hadde det bare følgt med en manual hehe
EBørøsund Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 OT! Men hvordan er passformen? har inntrykk av at mye av lyktene til e36 med "sammenhengende" blinklys ikke passer helt imot skjermen? Kult om du kunne kommet med bilde montert på bilen;) Vurdere selv nemelig;)
Atles Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 prøvde å montere de i går virka greit. men skal få tatt et bilde så du kan få se jeg.
Morgan GS Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Hei skulle du ikke få det til så er det bare å ring så skal jeg hjelpe deg hilsen Morgan Gs bildeler 71266777
AlXz Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Heiskulle du ikke få det til så er det bare å ring så skal jeg hjelpe deg hilsen Morgan Gs bildeler 71266777 Dette er service vettu ... Men sitter igjen med en kontakt som det ikke er kobling til på lampa. ... Du har ledning til elektrisk høyde justering da kanskje? Er vel en 4pins kontakt eller noe sånt. (4pinner på rekke..)
-Shark- Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Har samme lyktene på begge bmw'ene mine. Ikke noe problem og montere. Bare å plugge i kontaktene, lodde inn angel eyes om du skal bruke de.. Kobler de da på parklys ledningene. Grei passform er det også. Til en billig penge. Men Angel eyes lyser altfor svakt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå