jon///M Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 sitter og vurderer litt hva jeg skal gå for til understell på m5en, KW er det jeg har siklet mest på men det koster, jeg kjører vel lite på bane og sånt så da lurer jeg på om det er nødvendig med kw, fk kønigsport er og halve prisen, hvil dette jøre susen for meg? eller er det andre typer som anbefales? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jon///M Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 når vi foresten er inne på temaet, hvilke bremser er og anbefale? sett litt på zimmermann skiver og greenstuff/yelowstuff klosser er det bra saker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jon///M Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 B(ring) U(p) M(y) P(ost) Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MPower Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 jeg har kw v1 på min touring m5 og er fornøyd med det, fin komfort til vanlig kjøring og stivt og greit under aktiv kjøring. koster rundt 15k. jeg har orig skiver med ferodo bremseklosser og syns de funker bra. ikke hatt problem med de etter litt mye hard bremsing. eneste er at de støver en del. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jon///M Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 kan du senke mye på kw v1? vurderer kw v2 men er usikker på om jeg kommer til og ha bruk for justering av stivhet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MPower Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 ja er vel samme senkemulighet bare det ikke er stivhetsjustering Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now