jon///M Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 sitter og vurderer litt hva jeg skal gå for til understell på m5en, KW er det jeg har siklet mest på men det koster, jeg kjører vel lite på bane og sånt så da lurer jeg på om det er nødvendig med kw, fk kønigsport er og halve prisen, hvil dette jøre susen for meg? eller er det andre typer som anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 når vi foresten er inne på temaet, hvilke bremser er og anbefale? sett litt på zimmermann skiver og greenstuff/yelowstuff klosser er det bra saker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 B(ring) U(p) M(y) P(ost) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 jeg har kw v1 på min touring m5 og er fornøyd med det, fin komfort til vanlig kjøring og stivt og greit under aktiv kjøring. koster rundt 15k. jeg har orig skiver med ferodo bremseklosser og syns de funker bra. ikke hatt problem med de etter litt mye hard bremsing. eneste er at de støver en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 kan du senke mye på kw v1? vurderer kw v2 men er usikker på om jeg kommer til og ha bruk for justering av stivhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 ja er vel samme senkemulighet bare det ikke er stivhetsjustering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå