Allsopn Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Hei, den ene støtdemperen min bak har begynnt å svette som f, så tenkte jeg skulle bytte den. Bilen skal på eukontroll om ett par uker så er vel like greit å gjøre det først som sist. Men en jeg jobber med mente jeg like greit kunne bytte begge demperene bak siden den andre demperen i samme slengen har vært gjennom samme behandling. Hva mener folket, er det like greit å bytte begge eller er det ikke så farlig? Gidder ikke å bruke mer penger enn nødvendig hvis det ikke har noe for seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 du bør bytte begge demperene ja.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabeldeigen Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Bytt begge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allsopn Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Okei da gjør jeg det, takk for kjappe svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts