BMWBenny Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Her er det vel noe som ikke stemmer? innesrte ringen i lageret skal vel ikke henge igjen der? Og har jeg fått handla riktig lager? ser ikke helt likt ut
Fliid Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 haha. Fy faen å god jeg er til å gjette.! ; ) Lageret har ingen ABS krans og ser igrunn dypere ut enn det andre, men det må du bare måle deg frem til med ett skyvelære eventuelt. ; )
BMWBenny Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Mener du å få lirka en trekker innunder lageret? nei? Forklar litt bedre er du snill. sugen på å få gjort det her nå
Fliid Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Spindel er den tappen som står ut som du trer lageret på. Fjørben gods er det som er bak der. Du kan prøve og ta en tang rundt lagerbanen som står igjen og dra det av. Dette er knot, men trekker trikset jeg nevnte blir der som pilen er. Prøv og skap en avtsand imellom der, så fort du har fått det, da pleier lagerbanenn og gli "lett" av.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Bruker å dra av/skjære av lagerskål fra tapp. ABS ring kan være lik VAG at det må flyttes over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå