AlXz Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 slett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Kan legge til at jeg skaffer ny rute til 800kr Men da må du plukke den ut av bil selv. Så det er ikke mange kronene som skal til for å få denne EU godkjent. Men har ikke tid til å skru mer nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Tar gjerne imot flere bud Send mld hele døgnet. Aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 hva ligger høyeste bud på da? eneste jeg ser er til 3k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 hva ligger høyeste bud på da? eneste jeg ser er til 3k... Haha.. Stikk et annet sted med de buda dine du. Ikke første gang du slenger dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 7000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 7000? Er nok litt lite ennå. Legger du til 10 så begynner det å hjelpe. Har høyere bud fra før også.. Og i deler får jeg lett 15 + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg