zvein Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 hei har lyst til å sette turbo på en 318is (e36) .. noen som har gjort det her ? lurer på litt info . hvor mye tåler de uten å gjøre no med innmaten . åssen trøkk kan man kjøre med org innmat trenger all info jeg kan få .. gjerne noen biler av is motor med turbo å en ting til . noen som veit om billige turbo sett . har sett på e-bay å er mye fint der men vis du veit om andre hadde det vert flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfbhag Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Kjøper du turbokit på ebay, so er faren for at du får en dårlig kinaturbo ganske stor, og skal du ha turbo, so skaff deg tak i en 325 og bygg på seie eg. Da har du litt bedre utgangspunkt. Er usikker på ka en 318 tåler, men eg har kjørt med min 325 m50 motor på 1 bar og litt over 300 hk i snart 7 mnd no, og motoren e heilt fin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 ikke noe problem med turbo på iS motoren, den er på de aller fleste måter lik som s50, bortsett fra antall sylindre... men jeg ser ikke poenget med firer i e36... mener a-dekk kjørte 0.7 kilo på en turbo-iS med original innmat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå