Gå til innhold

Min E46 323 99mod Facelift, Solgt.

IreneL
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg tror ikke alle leverandører av senk lager lik høyde som andre leverandører om dere forstår..

for om din var senka 40mm bak der Leif, så ser det ut som vår minst er like lav med 30mm..

jeg syns faktisk vår ser lavere ut :) men hvilken dimmensjon hadde du på felger og dekk?

Har handlet gummiklosser idag (fy-fy) til å sette i fjørene bak. men dette blir bare midlertidig til jeg får valset..

kanskje jeg kjøper noen litt stivere dempere bak også, får se :)

mhm, deres var kansje litt lavere, men det bilde ble tatt ein time å to etter senkesette(dempere og fjører) var montert også da, såden ble bedre me tiden. var 19" felger, usikker på bredden på felgen men var hvertfall 235/35 dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. bildene tok jeg 1 time etter jeg satte på senken :)

så jeg håper IKKE den blir lavere.. hehe

har samme dekksimmensjon som du hadde, og 8.5" breie felger med ET35 innpress.. (om jeg ikke husker feil :)

okda :D Ja, bilen ble rå nå! Er en kompiss av meg her også som har samme bilen med de felgene og sota ruter helt fram med m3 front, en 323 det også. Skikkelig fine felger til de bilene.

Men må ikke demperene kjøres "inn" da? mine sank mer å mer isammen iløpe av en 2 ukers periode hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja jeg tror nok også det :) Men det er noe med det.. blir så vannvittig glad i bilene mine.. Kan ikke lage en ripe på de før de skal på dumpen engang.. :oops:

Men har jo hvertfall fått prøve å kjøre bilen min en liten tur i dag ;) og likte det jeg kjente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er blitt nevnt tidligere jeg, men dette er da en prefacelift 1999mod sedan, men har facelift sideskjermer og panser? Hvorfor?

Dvs, hadde jeg på mine forrige E46-er hatt råd, så hadde jeg gjort det selv, men er ikke normalt at folk tar skrittet med å oppgradere slikt. Uansett, den ser best ut med facelift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen har vært kræsjet i fronten. og siden den måtte fikses, så byttet eigeren om til facelift front.

de hvite baklyktene kjøpte han på ryddesalg, de var oransje orginalt, så de er jo finere da.

men jeg har kjøpt faceliftlykter til å ha bak også, men kontaktene var ikke like.

disse leveres løst, så de blir sikkert bestillt i neste uke.

og da får den komplett facelift m-tech utseende. ;)

han karosseri mekanikeren jeg kjøpte bilen av har nå begynnt å pusse ned csl-luka.

håper å få den iløpet av neste uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...