IreneL Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Nå har jeg vært en tur ute med kameraet mitt Blir litt kjedlige bilder hjemme i gården, men man får jo inntrykk av hvordan bilen har blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 jeg tror ikke alle leverandører av senk lager lik høyde som andre leverandører om dere forstår.. for om din var senka 40mm bak der Leif, så ser det ut som vår minst er like lav med 30mm.. jeg syns faktisk vår ser lavere ut men hvilken dimmensjon hadde du på felger og dekk? Har handlet gummiklosser idag (fy-fy) til å sette i fjørene bak. men dette blir bare midlertidig til jeg får valset.. kanskje jeg kjøper noen litt stivere dempere bak også, får se mhm, deres var kansje litt lavere, men det bilde ble tatt ein time å to etter senkesette(dempere og fjører) var montert også da, såden ble bedre me tiden. var 19" felger, usikker på bredden på felgen men var hvertfall 235/35 dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 ok.. bildene tok jeg 1 time etter jeg satte på senken så jeg håper IKKE den blir lavere.. hehe har samme dekksimmensjon som du hadde, og 8.5" breie felger med ET35 innpress.. (om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 ok.. bildene tok jeg 1 time etter jeg satte på senken så jeg håper IKKE den blir lavere.. hehe har samme dekksimmensjon som du hadde, og 8.5" breie felger med ET35 innpress.. (om jeg ikke husker feil okda Ja, bilen ble rå nå! Er en kompiss av meg her også som har samme bilen med de felgene og sota ruter helt fram med m3 front, en 323 det også. Skikkelig fine felger til de bilene. Men må ikke demperene kjøres "inn" da? mine sank mer å mer isammen iløpe av en 2 ukers periode hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 joda... fjærene (ikke demperene) siger litt de første ukene, derfor jeg ikke vil at den skal sige meg bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 @ Irene: Skal hilse fra Geir og si at det såret etter salget av hondaen gror fort medet slikt plaster dere har kjøpt nå. Det blei råbra me senken. Akuratt passe høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 hehe ja jeg tror nok også det Men det er noe med det.. blir så vannvittig glad i bilene mine.. Kan ikke lage en ripe på de før de skal på dumpen engang.. Men har jo hvertfall fått prøve å kjøre bilen min en liten tur i dag og likte det jeg kjente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Vet ikke om det er blitt nevnt tidligere jeg, men dette er da en prefacelift 1999mod sedan, men har facelift sideskjermer og panser? Hvorfor? Dvs, hadde jeg på mine forrige E46-er hatt råd, så hadde jeg gjort det selv, men er ikke normalt at folk tar skrittet med å oppgradere slikt. Uansett, den ser best ut med facelift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 hehe, forstår den da. E blitt ganske knytta te e34'n min. Følte meg utro da eg la ann ut for salg. Samma når eg solgte Glofen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Denne har vel ikke faceliftbaklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Denne har vel ikke faceliftbaklykter? Dette er vanlige prefacelift baklykter. Men facelift-frontlykter og blinkers er også montert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Ok, da mistolka jeg første innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Flott bil;) E46 kler M6 felgene godt syns jeg. Blir sikkert bra med csl luken bak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Kjempe fin bil! Synes M6 felger passer godt på e46'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 bilen har vært kræsjet i fronten. og siden den måtte fikses, så byttet eigeren om til facelift front. de hvite baklyktene kjøpte han på ryddesalg, de var oransje orginalt, så de er jo finere da. men jeg har kjøpt faceliftlykter til å ha bak også, men kontaktene var ikke like. disse leveres løst, så de blir sikkert bestillt i neste uke. og da får den komplett facelift m-tech utseende. han karosseri mekanikeren jeg kjøpte bilen av har nå begynnt å pusse ned csl-luka. håper å få den iløpet av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå