nbnilsson Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hei har en 318 is fra 92 som har gått 280000km bilen er grei teknisk men har skadet bakskjerm som må byttes.og trenger ei hellakering. Hva kan noe sånt være verdt????sånn ca da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Burde nok legge ut bilder for å få en omtrentlig vurdering av bilen. Hvordan interiør har den, annet utstyr, styling osv har veldig mye å si for prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 30-40k maybe? Ikke noe særlig mer hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 med skadet bakskjerm og lakking, pluss den høge km standen.. rundt 15-20 tusen etter min mening om det ikke er noe "ekstra" som kan trekke opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Takker for innspill.. bilen er helt orginal ikke noe jall bortsett fra sparco bøttestoler og mulig senk og eu-godkjent ganske snart Får ta noen bilder i helga og gjøre et forsøk på salg muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Er en bil kræsja faller en som en stein i verdi. Min datt fra ca 75 til ca 45 pga en (elativt) stor bulk. Jeg vil si din er verdt 15-25 avhengig av utstyr, styling, stand osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Det har jo vært en sideskade på bilen så dør og skjerm er alt byttet mangler bare bakskjerm.. tror jeg bytter den gir den et strøk lakk og har en moro vinterbil mulig grei banebil sånn etter hvert hvis jeg ikke får et greit bud etter jeg har lagt den ut på autodb til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå