burny_ Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Hei! Har en E34 525i, 91 (så er vel uten vanos). Kjøpte den for ikkje så lenge siden, og har lyst til å vite litt Hvor ofte burde olje, plugger, oljefilter, luftfilter etc byttes? Strammes kjede automatisk? Noen spesielle ting i understell / drivverk eg burde passe på? Takk for hjelp!
sonic Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Er vel opp til hver enkelt det..men.. Er det byttet olje, plugger, oljefilter, luftfilter +++ fra før ? Kjøp Haynes-boka på Biltema. De har ikke til alle E34, men noen...
AlXz Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Olje og filter bør vel byttes på hver 10 000km ca.
Glenno Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 For egen del skifter jeg olje og filter mellom hver 5-10000km, men det er nå meg. Mulig du finner noe flere opplysninger på denne linken eller linker til annet kjekt på min hjemmeside som du finner linken til under min profil. Haynes eller bently verkstedhåndboken er egentlig fine bøker ha som forteller mere utfyllende om dine spm på samlet sted .
burny_ Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2008 Takk for hjelpa, Haynes manual blir kjøpt på biltema så fort jeg har tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå