Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen her som har testet Powerflex foringer ?

Sitter her å lurer på om jeg skal bestille opp komplett foringsett til e34 , men vil gjerne ha synspunkter fra di som har prøv dem .

Og va er det som gjør at Powerflex Foringene er billigere en vanlige gummiforinger ?

Har hørt at poerflex foringene er 35% hardere og lager litt mer støy inne i cupen . Men hvem bryr seg om det vist bila blir bedre å kjøre , spes viss styringa blir bedre .

Legg gjerne igjenn en link til ei sie som selger dem :)

Håper på mange tilbakemeldinger så snart som mulig. :)

Skrevet

Jeg har byttet til powerflex foringer, veldig enkelt å montere. Har ikke merket noe mer støy inn i coupen av dette. Det sies at powerflex vare lenger en orginale foringer og at det stiver opp understellet mer.

Skrevet

har powerflex selv, er ikke stort å utsette på det.

Men er det noen som har opplevd at foringene til bakstillinga "slipper".

En av storforingene mine har glidd ca en cm ned, noe jeg ikke liker.

Skrevet

Er vel flere som har opplevd at powerflex-foringer "detter ut". Jeg har dog ikke opplevd noe negativt med de jeg har hatt, bortsett fra litt mer støy, men på en annen side spørs det om det er så mye bedre enn friske orginalforinger. Spesielt på en bruksbil.

Skrevet

Jeg har Powerflex over hele på M3'n kjørte med det hele sesongen nå og ikke hatt noe problemer med det. bilen har blitt stivere og det ble litt mere støy, men man kjøper ikke powerflex foringer for å ha det komfortabelt så da er ikke støyen noe problem heller. hehe

men er hvertfall fornøyd og ingen ting å utsette påpowerflex.

når det gjelder sted å kjøpe powerflex så selger www.Koed.no powerflex så det er ikke noe problem å få tak i

Skrevet

hva gjør man med at de detter ut da? kan umulig komme igjennom noen kontroll el da.

på førersiden er det strøkent, men har som sagt oppmot en cm glippe på andre siden.

tenkte løsne på ene siden å slå den opp igjen, men spørs om det hjelper. jeg brukte ikke noe fett rundt foringen under montering heller. bare på stålhylsa i midten

Skrevet
hva gjør man med at de detter ut da? kan umulig komme igjennom noen kontroll el da.

på førersiden er det strøkent, men har som sagt oppmot en cm glippe på andre siden.

tenkte løsne på ene siden å slå den opp igjen, men spørs om det hjelper. jeg brukte ikke noe fett rundt foringen under montering heller. bare på stålhylsa i midten

hvem av foringene bak er det du snakker om da??

Skrevet

har powerflex foringer rundt bilen og er godt fornøyd med de, de ser ut som nye ennå etter 30 000 km, det gjør ikke noen av de orginale. Har heller ikke hatt noen problemer med at de sklir, dette på e36.

en annen fordel med powerflex er at de er lettere og montere en ordinære foringer

Skrevet

hvem av foringene bak er det du snakker om da??

den ene store

Skrevet

nei, den ene av de to i bærebrua. på passasjersiden.altså hovedforingene til bakstillinga. den på passasjersiden er "løs"

Skrevet

Da kan du jo ikke ha skrudd den til skikkelig . den sitte rjo presset opp med en lang bolt med en plate under som er skrudd inn i kanalen. denne kan jo ikke gli ned utenom at den ikke er skrudd skikkelig til. her må det være noe annet som er galt

Skrevet

Har hatt Powerflex i bærearmene foran og har nå i bærearmen bak. Ganske merkbart ja på styringen. Har M3 3 liter foringer foran, massive og eksentriske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...