Dan327t Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 -Hvor mye tåler m20b20 rådene? -m50b25 stempler, hvilken komp havner jeg på med disse? evnt v12 stemplene? Tåler dette 1-1.1 bar som er trykket jeg skal kjøre. Takk for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 folk kjører oppmot 600ponnier på det oppsettet, men da raser det hele tiden. 400 bør kunne gå fint. rådene tåler "masse" stikkordet er tuning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan327t Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 Så du mener det tåler 1-1.1 bar? Blir antagelighvis MS på meg for å ha full kontroll på alt. og bredbåndslambda med måler i dash hele tiden, ikke bare under mapping. Link to comment Share on other sites More sharing options...
325ti Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 jeg mener alt over 1,0 bar på orig råder er et tidspørsmål for og få ras, men som erhnst sier. mange kjører dette oppsettet med ganske så bra hell opptil rundt 400 hk. Selv gikk jeg på en smell som rsulterte i to hull i blokk.et knust stempel og råde i biter i bunnpanna. samt 4 stk banan råder;P Jeg gikk for billet råder til slutt. h-profil. JE stempler og diesel veiva. sover godt om natten selv om jeg denger bilen en kveld eller to;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 har du stempler, smidd veiv og h-råder er det bare å mate på som ville helvete mener jeg. men det raser det og om du har bank f.eks. svenskene og amerikanerne kjører ofte 400hk i flere år på stock b25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan327t Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 ja, sant nok. men greia er at jeg går på skole, så er ikke stinn akkurat Men jeg tror selv det vil holde en stund sant det blir tuna ordentlig. Blir jo mer gromdeler når jeg blir lærling neste høst. Hva måtte du ut med for rådene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
325ti Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Jeg? stemplene og rådene mine med ringer,bolter og alt som trengtes betale jeg rundt 30k for. kjøpte hos kai roger på KRB-TRADING Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts