Gjest Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 E36 M3 II Frontfanger Støtfangeren er basert på den orginale M3-Fronten, men har grill i aluminum mesh og fastmontert M3-Leppe. Fangeren er av høy kvalitet i sort ABS-Plast og passer bolt-on på alle E36. Vi kjører kampanje i hele oktober og november på denne fronten! Vær rask og plasser din bestilling her: http://www.stimport.mystore.no/ds_produ ... ucts_id=94
larssr Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Listene er løse? Kun leppa som er fastmontert og dermed eneste forskjell fra den andre fangeren?
Gjest Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Den andre fangeren er primet. Denne er ikke det. Men er veldig godt grunnbehandlet, glatt og jevn overflate. Ellers er det litt annen type gitter på denne fangeren. Listene er løse og lippa er fast! Kupp-pris!
Dirty Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Dette var billig. må se hvordan det blir med bilen jeg henter i helga. mulig jeg kjøper tar kontakt
Gjest Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Det er styggbillig! I tillegg får du fangerene levert i pappeske:)
Disaster Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Det er styggbillig! I tillegg får du fangerene levert i pappeske:) Tjaaa, ville jo ikke sendt dette i plastpose Men billig er det har samme fangeren på min og kvaliteten er ikke noe å utsette på.
Gjest Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Fortsatt kampanjepris! Slå til før det er for sent=)
conan Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Har du mange av disse? Er inntr men venter inn litt penger først i erstatning siden min er ødelagt
conan Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 fy faan så lang tid de som leide bilen min og ødela fronten skulle bruke på og klare og erstatte dette... Lei IKKE ut bilen deres til Paradox reklame....... Jeg skal ha denne, men venter som du skjønner fortsatt på pengene.
Gjest Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Kampanje hos ST-Import ut desember. 1990,- inkl frakt for E36 frontfanger i ABS plast. Topp kvalitet!
bmw2drs Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 har en slik selv. meget god passform å fin overflate til å lakke. løp å kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå