KarenMarie Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Trenger et nytt panel. Det jeg har nå viser bare av og til farten. Turteller, bensinmåler, temp osv. er helt borte.. Noen som har et vr kjapp og pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Er ikke brudd i en ledning eller noe da? Om du skal bytte instrumentpanel bør du få et med ganske lik km, eller aller helst få stilt det "nye" likt som det gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarenMarie Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 hadde den inne på verksted, for ruta måtte skiftest pga steinsprut. Da sjekket han samtidig den "feilen" der, å han kom fram til at den var deffekt. Så da anbefalte han at den ble skiftet.. Mn ny koster jo max mye gryn :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hmm.., daså Hvis du endrer tittelen i første innlegg til "Instrumentpanel" f.eks.., tror folk skjønner det litt bedre. Må være noen her inne som har det. Instrumentpanel til 4syl med turteller. Velkommen til forumet forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarenMarie Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Ikke domt Fixa d nå.. ja jeg håper da at de er noen der ute som har et liggende.. :S takker for velkomsten ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarenMarie Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 ingen som har ?? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Heisann. Jeg har et instrumentpanel som funker som det skal. Jeg var nødt til å bytte pga kilometeravstanden ikke stemte. Er hvertfall bare for deg å ta ut det du har i bilen din, skru ut 3 skruer og så ta av bakdelen (for det er denne du må bytte ut) og så putter du alt sammen igjen, så skal det funke. Jeg har ikke pene instrumentskiver pga forrige eier hadde noe styling skiver der, men du sette bare over de du har i ditt instrumenthus. Er selve bakdelen som er defekt på din. Den funker utmerket på min Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarenMarie Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Kor masse skal du ha for d da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Kor masse skal du ha for d da? har et fra 318 som alt fungerer på... selges billig, bare og komme med et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarenMarie Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Vet ikke hva som er bra jeg ? 300? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 har ett til salgs, alt fungerer å kilometer på rundt 175000km. 1000 spenn + frakt er en normal pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg har også et komplett instrumentpanel til 318i 94 mod med km stand 240 000. 900 kr inkl frakt, kan sende det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg har også ett, 318i, gått 219000 km, 500 pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Faen som alle plutselig hadde nå da Hehe.., enten ingen, eller alle Typisk det ... BTW: Innlegg nr. 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarenMarie Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Flott at folk sier ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå