Odd-M Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Noen som har handlet der? Jeg vurderer å kjøpe Meyle (som jeg forstår skal være "da shait" ?) bærearmer og forsterkede casterstag der. Mye rimeligere enn å kjøpe i Norge i allefall. Kina-kvalitet håper jeg å unngå. http://cgi.ebay.de/NEU-MEYLE-Querlenker ... 286.c0.m14 Blir ca 1500,- pr sett til E39, med andre ord "ny" forstilling for 3000. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd-M Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 Ingen har hørt om Meyle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mY6 Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Meyle er ikke det beste du kan få tak i, men kina-kvalitet er det ikke. Skal være ganske OK kvalitet. Her har du ett godt tilbud fra foreigncarpartsonline Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 har brukt masse Mayle produkter, men merker faktisk ingen forskjell på kvaliteten kontra f.eks bærekuler etc fra bmw her hjemme.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd-M Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 Meyle er ikke det beste du kan få tak i, men kina-kvalitet er det ikke. Skal være ganske OK kvalitet.Her har du ett godt tilbud fra foreigncarpartsonline Tja. Du kan jo ta en titt her hva som skrives om FCP-deler. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=482654 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mY6 Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Meyle er ikke det beste du kan få tak i, men kina-kvalitet er det ikke. Skal være ganske OK kvalitet.Her har du ett godt tilbud fra foreigncarpartsonline Tja. Du kan jo ta en titt her hva som skrives om FCP-deler. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=482654 Tja. Er nok snakk om de billige forstillingsdelene (Link). Meyle er Meyle, samme faen om de er kjøpt hos Biltema eller BMW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd-M Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 Det blir billigere fra Tyskland. Fra den du linker til koster kitet litt under 6000,- levert. Fra den tyske jeg linket til blir det litt under 3000,-. Mangler styreledd og pendelstag, men det får du kjøpt langt rimeligere enn 3000. Dessuten har jeg nye pendelstag fra før... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliot Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Please if you love your BMW use Lemforder (OEM) parts only!!!! Else you will change your parts every year... dumt å spare seg til fant . er ofte en grunn til at ting koster penger . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts