Gå til innhold

ujevn gange m50b25

jensemann23
 Share

Anbefalte innlegg

Motoren går litt ujevnt på tomgang, det vises ikke på turtelleren i det hele tatt men det er litt ujevn lyd. Hører det veldig godt i eksosrøret bak. brumm brumm. Ikke sånn som når det bare gikk på 5 syl., men et sted midt imellom. Har ny lambda, sjekket for falskluft. Da er det egentlig bare pluggene igjen som jeg ikke har byttet. De er temmelig gamle. Noen som vet av greie plugger på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomgangen min er vel på rundt 700 til 800 på kald motor. På varm motor er tomgangen 1100 til 1200. Hvis jeg ikke stopper motoren og lar den stå litt.. Da er turtallet på rundt 800 igjen på tomgang. Vet ikke om det er sånn det skal være jeg? M50B20

På min er det nesten omvendt. Ligger på ca 1100 rpm ved kald motor, går littegranne ujevnt det første minuttet (+/- 50 rpm). Ved varm motor ligger den konstant på 750rpm. M50B25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomgangen min er vel på rundt 700 til 800 på kald motor. På varm motor er tomgangen 1100 til 1200. Hvis jeg ikke stopper motoren og lar den stå litt.. Da er turtallet på rundt 800 igjen på tomgang. Vet ikke om det er sånn det skal være jeg? M50B20

På min er det nesten omvendt. Ligger på ca 1100 rpm ved kald motor, går littegranne ujevnt det første minuttet (+/- 50 rpm). Ved varm motor ligger den konstant på 750rpm. M50B25

Din er frisk, den andre ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...