GunnarEP Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Pen touring selges av BMW-entusiast: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15508327 Kjøpte bilen i mars 2006 av merkeforhandler. Jeg har følgt opp bilen godt så lenge jeg har hatt den, og den fremstår nå som et meget bra eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ahh!! Denne hadde jeg kjøpt på flekken om det hadde vært et halvt år fram i tid! Skal ha akkurat sånn bil, men økonomien er ikke helt på plass enda... Håper du ikke får solgt den, så kan du kontakte meg igjen i april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunnarEP Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Opp! Bilen er fortsatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunnarEP Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Ny pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunnarEP Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Ingen som er interessert i en velholdt tds? Bilen har utstyr som er skreddersydd familier med barn: -Integrerte barneseter som er veldig praktiske og plassbesparende hvis en har barn i alderen 6-11 år. -Solgardiner i sidevinduene bak. 1000 x bedre enn solskjermer med Ole Brumm motiv som bare dekker halve ruta. -Sidekollisjonsputer bak. Det var ikke vanlig i 1998. I tillegg til litt snacks som tilfredsstiller far (og mor): -Elektriske skinnseter med memory og oppvarming -Automatisk avblendbare og innfellbare speil -Integrert GSM-telefon Fulgt servicer og utført alle påpekte mangler. Komplett tectylbehandling utført med garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Sikkert mange som er int i en velholdt tds ja, men 95% av kjøpere på slike biler vil ha automat. Men du får garantert en kjøper på bilen, tror bare det vil ta litt lengre tid enn visst det hadde vært automat. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Eg synes bilen din ser bra ut, og den hadde vært interessant viss eg skulle ha handla bil. Og eg er ein av dei som ikkje er interessert i automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Ahh får jeg solgt passaten så har du kjøper! Bytte i passat? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunnarEP Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Sikkert mange som er int i en velholdt tds ja, men 95% av kjøpere på slike biler vil ha automat. Men du får garantert en kjøper på bilen, tror bare det vil ta litt lengre tid enn visst det hadde vært automat. Lykke til. Ja forstå det den som kan. Når det gjelder biler som har bikket 10 år, ser jeg det som et stort pluss med manuell girkasse. En slipper å bekymre seg for dyre girkassehavari, samt at bilen er mye kvikkere og billigere i drift. Tds motoren er lett å skremme opp i 180 hk / 360 Nm. (Jeg har ikke gjort det selv, bilen føles sterk nok som det er.) Dette er i grenseland av hva automatkassen i tdsa tåler. Manuellkassen er visstnok samme på tds som i M5, så her er det gode marginer. M.a.o: Skal du chippe bilen? => Velg manuell girkasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 540/M5 har 6 trinns kasse. Så er nok ikke den samme. Automatkassen er kanskje samme som er i 540 etc. Men skulle jeg selv hatt slik bil ville jeg hatt manuell. Ble litt fristet nå. Uansett, lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunnarEP Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Ny pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunnarEP Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Manuell kasse er etter mittt syn utelukkende positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 samma kassa som i e36 m3:) ellers hadde jeg nok handlet denne om jeg var i markedet. pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunnarEP Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Bump! Dette er et teknisk veldig bra eksemplar, og prisen er god ut fra tilstand, utstyrsnivå og km-lengde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg