Gå til innhold

Solgt

GunnarEP
 Share

Anbefalte innlegg

Ahh!!

Denne hadde jeg kjøpt på flekken om det hadde vært et halvt år fram i tid! Skal ha akkurat sånn bil, men økonomien er ikke helt på plass enda...

Håper du ikke får solgt den, så kan du kontakte meg igjen i april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som er interessert i en velholdt tds?

Bilen har utstyr som er skreddersydd familier med barn:

-Integrerte barneseter som er veldig praktiske og plassbesparende hvis en har barn i alderen 6-11 år.

-Solgardiner i sidevinduene bak. 1000 x bedre enn solskjermer med Ole Brumm motiv som bare dekker halve ruta.

-Sidekollisjonsputer bak. Det var ikke vanlig i 1998.

I tillegg til litt snacks som tilfredsstiller far (og mor):

-Elektriske skinnseter med memory og oppvarming

-Automatisk avblendbare og innfellbare speil

-Integrert GSM-telefon

Fulgt servicer og utført alle påpekte mangler. Komplett tectylbehandling utført med garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange som er int i en velholdt tds ja, men 95% av kjøpere på slike biler vil ha automat.

Men du får garantert en kjøper på bilen, tror bare det vil ta litt lengre tid enn visst det hadde vært automat.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange som er int i en velholdt tds ja, men 95% av kjøpere på slike biler vil ha automat.

Men du får garantert en kjøper på bilen, tror bare det vil ta litt lengre tid enn visst det hadde vært automat.

Lykke til.

Ja forstå det den som kan. Når det gjelder biler som har bikket 10 år, ser jeg det som et stort pluss med manuell girkasse. En slipper å bekymre seg for dyre girkassehavari, samt at bilen er mye kvikkere og billigere i drift.

Tds motoren er lett å skremme opp i 180 hk / 360 Nm. (Jeg har ikke gjort det selv, bilen føles sterk nok som det er.) Dette er i grenseland av hva automatkassen i tdsa tåler. Manuellkassen er visstnok samme på tds som i M5, så her er det gode marginer.

M.a.o: Skal du chippe bilen? => Velg manuell girkasse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...