rolfuzz Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Kjøpte min BMW 320 Coupe for noen Månder siden Har store planer for bilen men ting å dupiditer koster penger:D Noen bilder:D Her er neon bilder fra når jeg monterte K-sportracing Coilovers:D Men så måtte det skje:( Etter mye humping å litt kvass kjøring røyk feste til treversen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Fin bil! Så veldig bra ut i lakken, og m-contour blir aldri feil på E36 Hvordan fungerer k-sport understellet? Verdt pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 For det første; Velkommen til forumet! For det andre; Veldig pen Coupè du har fått deg! Så vldig pen ut, har du noen interiør bilder også? Og litt mer informasjon om bilen er sikkert ønskelig hos flere Eneste jeg har og si er at blinklysene dine skulle vært litt mørkere, skiller seg ut med og være så lyse når resten av bilen er mørk.. Du får holde oss oppdatert om videre planer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Jo takk for det:D Jo K-sportracing funket fett men som det er beskrevet der jeg kjøpte dem er de beregnet til bane bruk, så det er nesten ikke fjæring. så du sitter å hopper over alt. hehe . Men til den prisen jeg fikk dem til så er jeg fornøyd men skal jeg være helt ærlig så til by kjøring å sånt er de ikke det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Fin og gjennomført e36. Enig med anders... kjøp sota blinklys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg her ikje bilder av interiør nå, men det er lyse grått skinn sport interiør:S kan ta noen bilder å legge inn. Ja det står ikje heilt i stil me dei blinklyktene men så snart jeg får inn no penger skal det Angle Eyes på da blir det tilsvarene blinklykter:D Det er ikje det jeg ville ha men det er ikje så værst til den fargen bilen er. men har planer om å bygge til M3 rundt neste år... da bli bilen ribbet å da blir alt inni bilen også svart(forhåpentligvis) Jo da bilen er en BMW 320i Coupe 93modell M50 motor (150hk) hvit lakkerti M3 felger Rieger vinge M3 Front fanger M3 Bak fanger K-Sportracing Coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Tusen takk for det Paddy:D du også har ein fin bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 strøken bil. men baklyktene, de hadde jeg bytta fort.. hehe, hvor kjøpte du k-sport coilovers? jeg har v-maxx, men synes ikke dette er stivt nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Bra potensiale i denne, men jeg ville bytta baklykter og satt på sota blinkere. Og den bokhylla du har på bakluka trekker ned helhetsinntrykket noe voldsomt... men gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Nice den der, endelig en med vinge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 du må få sveiset festene til bakstillingen din. ellers har du snart ikke bil igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 strøken bil. men baklyktene, de hadde jeg bytta fort.. hehe, hvor kjøpte du k-sport coilovers? jeg har v-maxx, men synes ikke dette er stivt nok.. Takk for det:D K-sportracing får du kjøpt på GS-bildeler.no men når du ringer så spør om dei har fått TUV papirer på den. jeg fikk til min BMW320 men en kompis ville ha til sin m5 han fikk ikke TUV papirer me:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 du må få sveiset festene til bakstillingen din. ellers har du snart ikke bil igjen. Jo takk for tipset men bilen er ikje i dagli bruk. å karosseri deler pluss forsterkninger er bestilt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dingo84 Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 flott e36.. hvor mye ga du for den? har lystpå ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå