Gå til innhold

Min BMW 320 Coupe : Ferdig lakkert og monter nesten:D

rolfuzz
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig bra resultat :D

Har du coilovers på eller?

Hvordan føler du 215/35 er framme? subber det ? Vurderer selv om jeg skal ha 215/35 eller 205/35 framme. Veldig usikker da jeg har lyst å senke mest mulig framme.

Ja jeg har k-sport coilovers. jeg er meget fornøyd me 215 fremme:) Nå har jeg justert hardhet på midten så det subber i utrolig skarpe humper i vegen:P jeg har senket mest mulig nå men skal kjøpe valse me _Spike_ nå for å bare ta innerskjermene tok nemlig begge bak felgene på vi fra Haugesund til etne på lørdasg. så må ta å valse innerskjermen:p

Føler du det hadde gått bedre med 205 dekk da eller? hva impress har du på felgene og hvor mye spacer kjører du ? :D

Jeg subber ikke fremme jeg subber forsåvit bare bak: å der kjører jeg 225/30 18 me et45:D

Det var ikke dekkene som subbet for meg hehe det var ytterkanten på felgen:S så jeg må ha 2 stk nye bak felger:S men skal kjøpe meg valse nå og valse innerkanter tror det holder. å jeg kjører 5mm spacer foran og bak. fikk ikke felgene på fremme uten spcer siden jeg har k-sport coilovers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er bilde av ringene og lakerte nåler

jpbtebh3notkdjdyei5q.jpg

Ser utrolig bra ut. Hvordan ser de lakerte nålene ut i bilen med lys på?

Og hvordan lakk brukte du? Fikk lyst til å gjøre det selv :)

Vanskelig å ta ut nålene?

Takk takk:D

Jeg syns nålene ble Po***:D hehe men i mørke så lyser dem ikje så bra fordi jeg brukte bare ein rød lakk som jeg fant på jobben hehe:D men jeg tok 3lag me rød lakk:D jeg lakket nålene når nålene var montert:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg subber ikke fremme jeg subber forsåvit bare bak: å der kjører jeg 225/30 18 me et45:D

Det var ikke dekkene som subbet for meg hehe det var ytterkanten på felgen:S så jeg må ha 2 stk nye bak felger:S men skal kjøpe meg valse nå og valse innerkanter tror det holder. å jeg kjører 5mm spacer foran og bak. fikk ikke felgene på fremme uten spcer siden jeg har k-sport coilovers.

Merkelig det subber bak da :P men du senket vell en del mer en meg vil jeg tro. Har ikke opplevd subbing bak hos meg med samme dim på felgen og større dekk. hehe

Hvor mye måtte du ut med for lakkering foresten? ta de på pm viss du vil, sitter og vurderer å lakke bilen min selv, fikk en pris på 25000tusen bare utvendig. Syns de var litt mye. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av ringene og lakerte nåler

jpbtebh3notkdjdyei5q.jpg

Ser utrolig bra ut. Hvordan ser de lakerte nålene ut i bilen med lys på?

Og hvordan lakk brukte du? Fikk lyst til å gjøre det selv :)

Vanskelig å ta ut nålene?

Takk takk:D

Jeg syns nålene ble Po***:D hehe men i mørke så lyser dem ikje så bra fordi jeg brukte bare ein rød lakk som jeg fant på jobben hehe:D men jeg tok 3lag me rød lakk:D jeg lakket nålene når nålene var montert:D

Hadde kaskje gått ann å brukt en rød transprang spray? Så det hadde kommet lit mer lys igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Bildene er ikke av beste kvalitet, men det at de ikke er så skarpe, kan nok ha noe med at de er blitt minsket en hel del :)

Du ser bare vist du trykker på bildene, så kommer det seg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...