rolfuzz Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Heisann det går ikke så fort frem her men har nå fått bestilt inn masse dele te vinteren:D Deler som er bestilt. M3 e46 "vinge/list" M3 skjørter M3 Lister Nye lykter Nye Blink lys Nye Bak lykter Nye Grøfte lys Xenon sett i nærlys Alle Lister rundt bilen, rundt vindu,fangere osv Bagasjeroms pakning Ny bakplate til karroseri pga rust. Matt chrom ringer i speedo Instegs lister Skal laste opp bilder men skal skifte bakplate nå snart så skal alt tilpasses så skal bilen lakeres rett før den skal ut igjen til sommeren:D skal laste opp bilder når jeg får tatt noen Her er bilde av ringene og lakerte nåler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Har fått svidd av litt penger nå ja Hehe.. Kan ikkje sei annet enn jeg gleder meg til resultat når den er ferdig!! Blir garantert Gromt Rolfi!! Stå på videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Knallfin bil Gratulerer liker planene dine. Og du har kjøpt like felger som jeg skal ha på bilen min Bra smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Knallfin bil Gratulerer liker planene dine. Og du har kjøpt like felger som jeg skal ha på bilen min Bra smak hehe takk takk:D Ja tror disse felgene blir fint på denne bilen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Felgene me dekk:D Alle listene rundte Pedalsett:D Grøftelykter:D Xenon lys skal bli fint:D Nye Blink lykter Bagasjeroms pakning Lykte lister/senker Innstegslister (fikk feil så kommer nye i posten snart:D) Nye front lykter:D:D:D skal bli fint å få vekk duggen i di orginale:D Da mangler det noen bilder men fikk ikke tatt bilde av 46M 3 listen som kom på fredag før jeg gikk hjem fra jobb:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 PS: ALLTID kjekt me tilbake melding enten positiv eller negativt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 fin strekk i disse syns jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 blir pent dette tror jeg! råe felger, fint strekke og:D orginal lyktene er det h1 eller h7? hvis de er h7 intr i å selge?(pm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 blir pent dette tror jeg! råe felger, fint strekke og:Dorginal lyktene er det h1 eller h7? hvis de er h7 intr i å selge?(pm) tusen takk for det:D håper også at dette kommer til og bli rått til bilen skal ut etter vinteren:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Begynt å skifte bak plate pga rust bilder:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 fine felger,hva er dimmen på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 fine felger,hva er dimmen på de? takk takk:D Disse er 8,5" 18" foran og 9,5" 18" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Kjører du uten bakpotte eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Kjører du uten bakpotte eller? Ja det stemmer det:S Var vel dei jeg spurte om hvor du hadde fått tak i den bakpotten du har? eller tar jeg feil da? Har jalle fall bestilit me scorpion potte nå så håper det blir fin lyd i bilen nå når den kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 blir nydelig lyd med scorpion.. det kan I love u svar på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå