rolfuzz Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 blir nydelig lyd med scorpion.. det kan I love usvar på PM? ÅÅÅ det var nå godt å hørra:D glede meg te å hørra lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 åja, glemte at du spurte hehe Scorpion blir bra det, har en kompis som har den. Du blir sikkert fornøyd Hvordan er lyden nå egentli? uten bakpotte? bråker den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 åja, glemte at du spurte hehe Scorpion blir bra det, har en kompis som har den. Du blir sikkert fornøyd Hvordan er lyden nå egentli? uten bakpotte? bråker den ? Det var utrolig fint å høre:D off nå er det fin lyd på 22-2300 omdreininger. men før og etter er det ett reint helvetes bråk:S hadde jo tideligere på den E46 M3 bak potte derfor jeg ikke har hjulbrøn. å derfor jeg har denne hima sveisa potta nå. Men gleder meg til å få ny:D Noen som vett om firma får rabatt på koed eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 dimmensjon er det på felga der? er på jakt etter 8,5x17 felger med ca 13 i innpress til min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 dimmensjon er det på felga der? er på jakt etter 8,5x17 felger med ca 13 i innpress til min bil Hvilke felger lurer du på? De hvite er 8" og 9" 17 men er 3 serie innpress så er vel rundt 35. Noen som vett hva jeg kan få for disse? er litt kankjørt og ikke så bra lakert hvite:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 ska seeei.. du fikk sveisa ferdigt bakplata altså flinke du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 ska seeei.. du fikk sveisa ferdigt bakplata altså flinke du hehe bilde lyger litt:( hehe:D har punkta ann på så blir det te å heil sveisa å sånt enten i mårå eller på mandag:D så når det e gjort e det å valsa:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 tenke på de nye felga du hadde fått i fra gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 tenke på de nye felga du hadde fått i fra gs Dei felgene e 8,5" 18 og 9,5" 18 me et 38 og 45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 du får ta noe bilder av bilen med de felga på da, hca slags dekkprofil er det du kjører på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Se her ja Begynner å bli rustfri nå Og Når skal du prøve på felgene? BILDER Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 ji neskjed når du ska valsa då, så eg å b.t. kan få bli me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 du får ta noe bilder av bilen med de felga på da, hca slags dekkprofil er det du kjører på dem? På disse kjører jeg nå 215/35 18 og 225/35 18:D skal prøve og få tatt ett bilde iløpet av neste uke me felgene på men må få tak i spacer fyst:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 ji neskjed når du ska valsa då, så eg å b.t. kan få bli me hehe jaja må jo sikkert låna den valså så du kan låna så då må me jo gjøra det sammen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Se her ja Begynner å bli rustfri nå Og Når skal du prøve på felgene? BILDER Hehe... Ja begynne å ta form her nå ja må jo få tak i spacer fyst:S lura i å bare kjøpa dei på biltema i fyste om gang å se kossen det blir:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå