Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken diff er du ute etter?

Jeg driver å bygger om min 540 til manuell, og skal i den forbindelse bytte ut min åpne diff. Ingen ulyder eller noe slikt.

Har familie uti gjerdsvika, som skal innom her en tur om noen uker. De kunne jo ta den med opp igjen, så slipper du frakt også :)

Skrevet
Hvilken diff er du ute etter?

Jeg driver å bygger om min 540 til manuell, og skal i den forbindelse bytte ut min åpne diff. Ingen ulyder eller noe slikt.

Har familie uti gjerdsvika, som skal innom her en tur om noen uker. De kunne jo ta den med opp igjen, så slipper du frakt også :)

Dette hørtes bra ut, er ute etter en diff til 540 Automat med Antispinn(sperre).

Men hvor mye skal du ha får den?

Skrevet

Ja, 540iAT jeg har, med ASC+T..

Det er altså ikke en sperrediff, da ASC+T systemet tar seg av det, på et vis.

Ifølge input jeg har fått så blir vel ikke modeller med ASC levert med sperrediff. Men jeg veit at begge deler var opsjoner.

Ang. pris så veit jeg ikke. Ingen slike differ på koed akkurat nå.

Gi meg en pris du er villig til å betale du så blir vi sikkert enige :)

Skrevet
Ja, 540iAT jeg har, med ASC+T..

Det er altså ikke en sperrediff, da ASC+T systemet tar seg av det, på et vis.

Ifølge input jeg har fått så blir vel ikke modeller med ASC levert med sperrediff. Men jeg veit at begge deler var opsjoner.

Ang. pris så veit jeg ikke. Ingen slike differ på koed akkurat nå.

Gi meg en pris du er villig til å betale du så blir vi sikkert enige :)

Okej :wink:

Har hørt med noen bil opphøggere, di eg har snakket med skal ha ca 3000+moms og frakt, men da har eg en garanti på 3mnd.

så 2000kr? :D

Skrevet

Har akkurat kjøpt en 750 diff med sperre. 200.000 km. Har du skaffet deg diff ?

Jeg har satt akkurat en slik diff inn i min 740 aut, og det funker topp. Det er jo ytterst sjelden at 540 har sperrediff, fordi de fleste har ASC. Men diff med sperre er veldig bra i tillegg. Mye sportsligere.

Du får litt høyere turtall, men ikke mye. Og raskere akselerasjon. Passer kjempebra på norske veier.

Til salgs for 3.500 kr + frakt

Eirik. 92 22 65 44.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...