///MFosse Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Skal nå kjøpe inn Nytt eksos anlegg, Håndbrekk, Generator reim, og litt eletrisk ? Hvor bør eg handle inn disse delene? Hvilken nettbutikk, vet dere at eg får alle desse delene? og hvilke nett-butikker er til å stole på? Eller bør eg gå fysisk til eit verksted å få dem til å bestille deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 koed.no tror jeg vil være billigst. Verksted er svindyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Det eg og tenkte, men hvordan veit eg ka merker eg kjøper fra koed? er det Orginal deler? eller er det jalla greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Koed Kvalitet noe ?? Kor får dei delene ifra ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Koed er gjennomsyra kvaltiet Ikke noe å utsette på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Koed forhandler originale deler, ikke noe jalla med de nei. Har de ikke deler på lager kan de ha litt lang leveringstid syns jeg, men ellers er de en veldig bra leverandør av deler, billige er de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Har så langt handlet for rundt 10k på koed.no og kan ikke si annet en at jeg er storfornøyd. Har også hatt noen problemer med dugg i noen lykter jeg har kjøpt der, og de sa at hvis det ikke ga seg innen kort tid så skulle jeg få bytte dem på reklamasjon osv. Veldig hyggelige folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå