Raymond Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 helt utrolig hvor lett det skal være å få tak i shims.. leita igjennom 10forsjellige mekaniske verksteder osv.. ingen som har eller kan lage shims.. fikk tak i messingplate på 0.2mm men, klarer ikke lage noe heller uten no pressverktøy ellno.. vurderer å prøve å skjære no ut me dremmelen.. så et bimmers forum i statene og dær hadde visst alle som drev med ac sånne shims sett til biler.. vært igjennom en god del av disse og.. men, ingen som har.. de kun fyller og tømmer alt annet går på bil verkstedet.. og bmw har ikke kun helle settet.. nå blir det innkjøp av noen skiver så skal jeg få slipt ned den littegrann...
Raymond Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 Okok. stoppa opp et sekund å dreit i hele shimsen.. søskenebarne mitt kom med litt kreativ tankegang, så fant vi en kabelsko som vi klippa litt på så fant vi en som ble ca. 0.8mm og akkurat litt for lite, så da må jeg prøve å finne en på 1mm, da trur jeg det blir perfekt.. nå har jeg et annet spørsmål derimot Den subber litt nå og ble merkbart varm demontert i vente på ny tykkere skive ellno på ca.1mm Men, det virker som den kobler inn og ut som en annen tulling har en video men, den er i 3gp.. så vet ikke om dere får sett den? http://cid-c982765ab6525bb8.skydrive.li ... V01019.3GP kan jo kanshe legge den ut på youtube så dere kan se dær om dere er redd for virus osv.. http://www.youtube.com/watch?v=lmtHyuGfh70 Syns det er noe som ikke stemmer her, skal den virkelig jobbe slik? vet ikke om det kan ha noe å si med fyllingen som er på eller om det kanshe har noe å si at den subber.. men, virker som magneten kobler inn og ut OFTE.. skal det være slikt?
tomerikk Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Så ikke så galt ut med syklusene det. men den har ikke godt av å subbe slik. kan bli så varmt at spolen går i stykker. jeg kom på at jeg faktisk har brukt en 16# kabelsko selv en gang.
Raymond Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 okok, syns bare det virka som det klikka så mye ellno.. rar lyd dær væffal.. men, skal få tak i no så jeg får litt mer avstand selvfølgelig No rare amatør mekkere som har vært å skrudd på den før.. som har glemt shims...
tomerikk Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Ja det virket jo, ellers er det jo en tyvmåte å få det til å virke ved salg selv om det er lite veske eller defekt clutch eller trykkbryter.
Raymond Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 funker ikke så bra å ha den intill 100% for det blir ikke varmt i bilen samt. etter 20min så fryser fordamperen igjenn og da har du ikke luft ikke luft i det hele tatt så vet ikke om jeg vill si at det virker men, man ser værtfall at ac komp. går rundt
Raymond Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Ok, nå har jeg fått avstand.. 0.4mm http://www.youtube.com/watch?v=EDO_kCD2DYM Men, syns fremdeles den oppfører seg veldig rart.. noen formening om dette? er det noen her med en e38 eller bmw generelt med ac.. kan ikke huske denne klikke lyden fra den gamle 750ia.. blir stående stille litt lenge midt i der men, den klikker inn igjenn.. men, syns den stopper veldig ofte og brått.. Har fått et annet problem og nå, nå som jeg har fått dette til å virke får jeg bare varme på høyre side i bilen.. venstre side blåser kaldt... noen formening om dette? Mvh Raymond
tomerikk Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Jeg ser den ikke klarer å holde skikkelig. du må nesten prøve med prøvelampe mellom +ledning på clutshen og gods om den blinker når den er innkoblet. det skal være jevnt lys da. Det kan jo se ut som en feil i elektronikken på a/c panelet siden det er feil på varmestyring også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå