Glenn-Andre Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hei, Siden jeg var veldig fornøyd med E34`n jeg hadde tenkte jeg at jeg måtte kjøpe med ny bmw å da falt valget på e30. Hadde veldig lyst på 6`r men siden lommeboka ikke er stor nok til bensinutgiftene jeg har hver mnd (Er murelærling ,60kr timen) tenkte jeg at jeg kan jo bygge om til 6`r seinere. Info om bilen: Mod: 1984 , import til Norge i `85 fra Frankrike Motor: M10B18 Km: 164000 Utstyr: svært lite... Bilen var godkjent senka 18.8.08 og euok 20.8.08. Hvor mye den er senka vet jeg ikke. men er supersport fjører og dempere. Satt noen 7x15 felger. Svært lite rust på bilen, sitter fettlister i hjulbuene bak. Fikk med Rieger GTS front og Bakfanger. Handla meg Rieger "m3" vinge. mangler sideskjørt. Ting jeg har gjort: -Sota alle ruter lys soting. -Rød tona baklyktene -Sota front blinkers og lyktene forran -Bytta olje + filter -Satt i anlegg, 2x12 Xelent swg, 1500W Digital monoblokk Soundmagus, 2x6*9 JBL Decade som drives av en Audiobahn forsterker. Headunit`n tok kvelden så har bare i en crappy en til jeg får tak i ny. -Nye felger 7x17" Alutec med 215/40R17" -Begynt å reparere stylinga. Planer: -Større motor - m20b25. -Lakkering - 363 Biarritz Blue. -Få på stylinga. -Stereo. -Understell. -Felger. -Interiør. -Eksos. Her kommer noen bilder. Bilen sånn ca da jeg fikk den , noen småting som er gjort med bilen: Med nye felger: Har hatt litt problemer med stramming av dynamo og når den slutta å lade så trodde jeg det var straminga det var noe galt med men fant ut at det var børstene: (den ene børsten mangler) Skal ta nye bilder med ordentlig kamera og når det er lyst ute en dag snart. Mvh Glenn-Andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Skal også ha nye skilt da de jeg har er så stygge. Veit heller ikke om jeg monterer styling... har mere lyst på facelift fangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Litt vel mye soting... Er jo bare de ytterste som synes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 de andre er langlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Ja, men sånn som den er nå ser det jo ut som de innerste lykteglassene er tatt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ja, men sånn som den er nå ser det jo ut som de innerste lykteglassene er tatt ut.. Nå er bildene tatt i mørket med mobil så er derfor det ser mørkt ut. vinduene ser også veldig mørke ut men det er den lyseste sotinga man får tak i omtrent. Skal ta noen bilder i lyset så dere får sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Nå ser dere at de ikke er så mørke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 TAr gjerne i mot ris/ros. noe annet jeg burde gjøre med bilen ? skal jeg droppe stylingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Kjøp M-Tech 1 styling. Absolutt det peneste til prefacelift E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Helt enig med deg der, men er ganske dyrt igrunn men er alltid på utkikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Da har jeg endelig blitt ferdig med stereo delen i denne omgang. Har vært endel blod svett og tårer da vi (undertegnede og destroyy) har holdt på med 2 biler samtidig. Siden vi holdt på med 2 biler samtidig rakk jeg ike og ta bilder underveis men har av det endelige produktet. Anlegget består nå av: Frontsett: ukjent merke , dette er koblet rett på spilelr da det er ganske spinkelt. I hattehylla: 6"x9" JBL Decade (gamle gode typen) som blir drivet av en 2 kanal Audiobahn forsterker på ukjent mengde watt. Subbere: 2x 12" Xelent RCD 600 Watt Maks 350 Watt RMS. De blir drivet av en SoundMagus X-1502 Mono 1500 Watt digital forsterker. Porta ikke opp i hattehylla men synes det blei ganske bra bass inni bilen fordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 ingen som har noe komentarer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Tror det er lettere å satse på M-tech enn ombygging til facelift støtfangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 ja har skikkelig lyst på mtech men tror jeg skal satse på motor nå så tar vi utsende etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Bilen selges eller byttes bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå