Daniel325i Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Kan hente disse i bergen for 4 lapper... om du ikke bruker altfor lang tid på å bestemme deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 framdeles til salgs. send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 regner med felgene blir mer interessant nå da det nærmer seg tid for å legge om til sommerhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayinge Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 hvor på sotra bor du? har du et tlf nr jeg kan ringedeg på? bor i bergen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 da har jeg hentet felgene hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 det du byr- og som jeg sier meg fornøyd med. Ka i...? er det slik du selger? Må ha flere close-up bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 det du byr- og som jeg sier meg fornøyd med. Ka i...? er det slik du selger? Må ha flere close-up bilder! det har de interesserte som har kontaktet meg pr pm fått på mms.. har låne tlf pga min er på service, så har ikke programmet til å legge inn bilder på pcen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Man får fortsatt disse på gs. Menneh, hva er prisen du skal ha?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 5000/bud over. Jeg har sannsynligvis solgt de, men må sende. henter noen, skal de få dem for 5. Etter planen blir de sendt på mandag, så bør bestemme deg fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå