brenni Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 ja, regna med det.. for den E30'n har jeg sett der lenge.. hehe. nei, desverre.. hehe, hadde interessen for VAG før, men det har gått over.. hehe å jasså? liker ikke besøk?
h4ns3n Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Ja, den har vært fast innventar der en god stund;) Aha, Nei VAG funker ikke vet du, men det gir vel til smør på kaka å jobbe der også, som alle andre plasser.. hehe Joda, det går vel ann med besøk, var bare en spøk ang den at man aldri vet hvordan folk reagerer.. hehe
brenni Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 joda, det gjør det, men som lærling blir man ikke rik.. hehe aha, da skjønner jeg.. hehe
h4ns3n Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Hehe, nei det tror jeg på.. Skal få oppleve det om 1 uke jeg også, men det er som trykkerlærling på aurskog.. 2 1/2 lange fattige år.. hehe
brenni Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 hehe, høres tungt ut... hvertfall hvis du jobber fullt vanlig nå.. da tror jeg det er ekstra ille..
h4ns3n Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Ja, nå jobber jeg som stuer i sas, og har jobbet 40-50 timer overtid de siste mnd, så tror nok jeg kjenner den:P Men starter på 12 brutto i mnd da heldigvis, men øker ikke så mye for hvert halvår
h4ns3n Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Ble en del OT her nå, men får se hva det neste blir å gjøre med bilen. Har hvertfall nye bærearmer, endeledd og pendelstag med foringer som fortsatt ligger i eske, panser som må pusses, grunnes og lakkes og orignale speil som skal lakkes og gjøres litt spesielle sånn foreløpig;)
h4ns3n Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 En bitteliten oppdatering:P Kjøpt meg belteputer, gjorde seg bra inne i bilen=)
snowhoe86 Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 detta kommer til å bli så bra så godt å se gammel`n får seg en liten ansiksløftning;)
KalMar Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 En bitteliten oppdatering:PKjøpt meg belteputer, gjorde seg bra inne i bilen=) Fin bil du har fått deg !! stå på!! Tøffe de belteputene !!! men du kommer til å gå dritt lei av de.. hadde det i min bil... var så tungvindt når belte hang å slang.. hehe
h4ns3n Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Har nå begynt etter å ha utsatt og utsatt i laaaaang tid, å bygge med en skikkelig basskasse til subberne jeg har hatt i over ett år. Planen har vært mye forskjellig egentlig, men det jeg har villet gjort er å kunne lage kassa så jeg får en 10" på hver side av skiposehullet, og kunne skjære ut hull i kassa så jeg får innsyn til bagasjerommet, pluss at jeg kan legge snowboard f.eks igjennom hullet, så det slipper å stå bak forsetet og opp i bakruta. Så har jeg også tenkt at det skal være mulig å komme til reservehjulet, (den dagen det blir nødvendig) så da kunne jeg ikke bygge kassa lengre ut enn til der hjulbrønna starter.. Blir mye skriving, så får vel legge ut noen bilder så dere ikke dør=) Litt inn og ut med kassa må til for å se=) Har tatt ut trekkene i bagasjerommet for en stund tilbake siden, og hadde tenkt å bygge kassa kant i kant med støtdempertårna, men lagde den litt smalere da det hadde vært kjekt å fått inn sidetrekkene igjen Sånn var egentlig planen min å ha forsterkeren, men den jeg hadde før, en Dynabel BF0756 ble ødelagt, så nå har jeg fått en ny en i stedenfor, og den passet da selvfølgelig ikke på platen, så da måtte jeg komme opp med noe annet istedenfor Snowboardet får plass, men kassa kommer litt langt ned synes jeg, så da måtte jeg enten skjære til skiposehullet, etter heve kassa.. Valget ble lett..
h4ns3n Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Da fikk jeg hevet kassa litt, og jeg må si JEG ER INGEN SNEKKER! Så det jeg har gjort foreløpig har jeg holdt på med stort sett hele helgen, og er langt ifra ferdig. Når jeg er helt ferdig, så er det bare å ta alt ut igjen, og trekke det med sort skai, vet ikke om jeg skal ha skai på alt eller om jeg skal ha litt skai og litt filt ala samme sorten som panelene er laget i Blir ett lite mellomrom fra toppen av kassa til skiposehullet, men den kanten er så skarp, så har planer om å legge på en list rundt hullet så ikke snowboardet mitt blir ripet opp! Da jeg hevet kassa fikk jeg ett nytt nestenproblem, og det blir at kassa kommer bittelitte grann lengre ut, så nå får jeg ikke brukt det orginale gulvteppet og løftet opp det. Men siden jeg heller ikke har noen plass til å ha forsterkeren lengre, så tenkte jeg å heve hele gulvet med en ramme som jeg skal ha en plate over, som lett går ann å løfte opp hvis jeg skulle få bruk for reservehjulet. Da tenkte jeg å ha forsterkeren sånn ca som på bildet, hvis ikke jeg skal ha den loddrett, men da må jeg ha den lengre ut så den ikke krasjer med festet til bagasjeluka.. Det er så langt som jeg har kommet foreløpig, men skal prøve å få laget en ramme ganske snart så jeg er sikker på at ting ikke får flyttet så mye på seg under kjøring Takker for titten=)
h4ns3n Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Da har jeg holdt på litt til i garasjen i dag, men ble litt manko på materiale, så da fikk jeg bare lage det sånn her midlertidig. Så slipper forsterkeren og kassa å bli kastet rundt i bagasjerommet så lenge
h4ns3n Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 Står litt stille her om dagen da jeg ikke vet heeelt hvordan jeg vil ha det enda.. Har laget ramme med plate som passer 'perfekt' til resten av bekledningen, men jeg må finne ut hvordan jeg egentlig vil ha forsterkere osv, så da setter jeg dette prosjektet på vent så lenge.. Lyst på 2 monoblokker nå istedenfor den forsterkeren jeg har, så da blir det en forsterker på hver side tenkte jeg. Men, kjøpte meg Autoglym Vinyl and rubber her om dagen, prøvde på dørtrekket.. Her får du se ett sammenligningsbilde: Så når det blir litt varmere i været så skal jeg få tatt alt innvendig. Men skal se hvor lenge denne effekten varer først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå