Østgaard Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Ser bra ut denne her. Noen ferske bilder da?
h4ns3n Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 Takk takk, tja, de uten forskjermene montert:P Nyere bilder kommer asap:D Mangler fortsatt interiør, nye skjermer og kanaler, så noe utseendemessig skjønnhet er den vel foreløpig ikke, men får ta litt og litt om gangen. . Kanaler og nye bakskjermer blir førstepri etter at E34'n får byttet toppakning og div så den blir kjørbar igjen..
h4ns3n Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Da hadde jeg bilen med skilter hele 8 dager, før varmeapparat registeret røyk=) Da var det vel påen igjen da.. hehe.. Men, betydningen av hell i uhell er: Pakke bilen for å kjøre til fjells (Hemsedal) kjørte bilen i 20 min, retning der verkstedet ligger.. Før frontruten plutselig var full av dugg og skoene mine badet i frostveske.. Løsning: Kjør bilen 300 meter til verkstedet, parker den og reis på fylla hjemme istedenfor.. Glad det ikke skjedde mellom Noresund og Golfjellet f.eks:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå