Torminator Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Skal kjøpe effektanlegg til min BMW 320i E36. Noen som har gode forslag? Bare ute etter bakpotte for å få litt mer lyd. Lurer litt på Sebring. Noen som vet hvor jeg får kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Sjekk www.Brakes.no Tror dem selger det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Tusen takk for tips!! Noen som har erfaringer fra "Hot Steel"-serien de selger? Den med mulighet for å strupe ned endestussen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarT Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Eisenmann hos Schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Kjøpte Sebring Rustfri bakpotte hos GS! God passform, me må nok modifisere de originale festene litt da disse drar potta så langt ut til siden at den nesten subber i M3-felgene... Meget fornøyd med lyden!!!!!!! Fin brumming og får fint frem rekke-6'er lyden uten at det blir bare bråk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Eisenmann er etter min mening den fineste lyden til BMW, er bare nydelig, men så koster det skjorta og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 har selv supersprint og er kjempe fornøyd! Måtte ut med 5 lapper, men var værdt alle pengene. Rolig fin lyd når du kjører vanlig, god lyd når du trør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå