Bmw mann Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Orginale eletriske M3 speil med varme selges. Ikke noe kopi. fargen på speila er mørke blå å er strøkne. Har ikke bilder... kom med bud
Bmw mann Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 Det er notert, men for påminnelsen så er dette orginale M3 speil fra BMW, ikke noe kopi. Så da vet dere muligens prisen på nye ...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Er nok ulikt på sedan og coupe tror jeg.. Correct me if i'm wrong..
BMWentusiasten Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Er nok ulikt på sedan og coupe tror jeg..Correct me if i'm wrong.. You're right... er det dødvinkel på speilene? blått glass? Bilder er en sikker vinner.... faktisk så tror jeg at 1 bilde funker mer enn en hel side med tekst...
iNthe Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 originale m3 speil til coupe pleier å bli solgt for 1500. ihvertfall det jeg å di jeg kjenner pleier å ta for dem. såfremt at el og varmen funker da
Bmw mann Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 originale m3 speil til coupe pleier å bli solgt for 1500. ihvertfall det jeg å di jeg kjenner pleier å ta for dem. såfremt at el og varmen funker da Her har vi en som har peiling på pris ihvertfall. Jeg har allerede bud på 1500 fra madsi, så vis noen ønsker speila må di by øve dette Alle vet hvordan m3 speil ser ut, regner med de må lakkes uansett, varmen å styringen på dem virker og. Men for de som absolutt trenger bilder så kommer det bilder imorgen som sagt
Bmw mann Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Bilder kommer onsdag/torsdag da jeg skal inn å demontere og ta bilder av div da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå