Nytern Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Siden den ene demperen foran har takket for seg er jeg på utkikk etter sportslige OG litt komfortable støtdempere.. Hva anbefales? Og hvor kjøper jeg? Og forresten.. Har leita i.. 2timer.. Etter side der en skriver chassisnr og får se utstyrsnivå. Noen her som har url til en stkakar? Jeg vet jeg har mtech-understell. Det jeg ikke vet er om det er org eller ikke. Derfor er jeg litt redd for å komme med skiltnr til sjappe og få feil dempere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan GS Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 hei hvis du har en bil med sports understell eller en som er senket fra før av så er det best å bruke sportsunderstell demper. hvis du går inn på netbutikken vår på GS så kan du enten slå inn reg nr eller chassi nr . Og da vil de demperne komme opp som passer bilen din, også sports understell demper. er du ikke sikker så ring meg så kan jeg sjekke utstyrslista på bilen din. Er ikke så lett å få ut enslik liste via nettet Hilsen Morgan GS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nytern Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 Heihei! Det høres bra ut! Jeg er igrunn litt forvirra mht hele sportsunderstellgreia.. Forrige eier sa at han hadde ettermontert m-understell. Den er lavere enn org, så jeg regner med at dette stemmer. Da burde jeg mao kjøpe dempere beregnet til sportsunderstell? Kan nok hende jeg ringer deg, lettere å ta sånt via tlf igrunn:) Har du evt pris på dempere foran? Leita litt på sida deres, men ble litt forvirra og tok meg heller en sjokoladebolle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts