Gå til innhold

BMW E-30Turbo


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

Er sikkert noe feil med bilde serveren igjen, får ikkje sett bildene eg heller.

Ja den stakk seg kansje litt ut blandt all Amcaren

Okei, skjønner!

Ja, det var godt det var noen skikkelige muskler der også! :)

Har du rast e36 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den stakk seg kansje litt ut blandt all Amcaren

Hørte du fikk god oppmerksomhet på treffet ja! :)

Jeg holdt Konfirmasjon for jentungen, så det treffet gikk forbi meg desverre...

Ble det pokal på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom jo litt regn, så det forsvant nok en del folk i pausen. Det blei ikkje pokal nei, men ryktene sa vel at det var heller labert med pokal sanking blandt di peneste ikke AMCAR bilene så det var vel som forventet at di gikk til noe med vri åtter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de Vri-åtter gutta er noe for seg selv...

Men du ble lagt merke til av de her på jobben iallefall - mange positive kommentarer... Så det var ikke bare Amcar folk hvilte øynene sine på... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, men det er morro å høre, eg kjenner ikke så mange heller, men det var vel kansje noen som var og gløttet litt under panseret :wink:

Har forresten en større dele leveranse her på gang, så driver jeg å "terroriserer" Yngve på Facebook ang kam justering.

Har bestemt meg for å bruke VS motor kam'en, så da blir det ny kam, nye vipper og ny runde i benken. Greitt å vite hva feriepengene skal brukes til :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, men det er morro å høre, eg kjenner ikke så mange heller, men det var vel kansje noen som var og gløttet litt under panseret :wink:

Har forresten en større dele leveranse her på gang, så driver jeg å "terroriserer" Yngve på Facebook ang kam justering.

Har bestemt meg for å bruke VS motor kam'en, så da blir det ny kam, nye vipper og ny runde i benken. Greitt å vite hva feriepengene skal brukes til :stupid:

Vist det trøstar så har eg allerede brukt ferie pengane mine på å betale nye blokka mi :P

Blir bra som faen detta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ein strek i rekningen, for eg ville helst ta den skikkelig i vinter, men eg e fast bestemt på å ha motor som kan brukes i sommer så då får eg bare hoppa i det.

Det blir lite ferie reising osv i år så det passer fint slik sett :)

Ka tid skulle du i benk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ein strek i rekningen, for eg ville helst ta den skikkelig i vinter, men eg e fast bestemt på å ha motor som kan brukes i sommer så då får eg bare hoppa i det.

Det blir lite ferie reising osv i år så det passer fint slik sett :)

Ka tid skulle du i benk?

Det er sånt som skjer og uheldigvis sånt man må rekne med i vår verden :/

Eg skal i benken kl 16.00 på Torsdan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, men det er morro å høre, eg kjenner ikke så mange heller, men det var vel kansje noen som var og gløttet litt under panseret :wink:

Har forresten en større dele leveranse her på gang, så driver jeg å "terroriserer" Yngve på Facebook ang kam justering.

Har bestemt meg for å bruke VS motor kam'en, så da blir det ny kam, nye vipper og ny runde i benken. Greitt å vite hva feriepengene skal brukes til :stupid:

Dette er terror eg liker, så det er bare å kjøre på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å få montert di to siste OZ felgene idag, og siden jeg har hatt kvoten med uflaks når det gjelder felger så monterte jeg alle hjulene bare med noen skruer for å sjekke om di var rette.

Den ene felgen fikk jeg servert med 100g lodd og tønnen var oval så her frykter jeg jo det værste. Og hadde rett selvsagt, ene felgen må på retting for å bli bra. :evil: Så med den smellen har jeg restaurert disse forp**** hjula på dugnad, kunne kjøpt nybygde hos Claus for samme pris

uansett 3av4 felger er montert, forran passet den perfekt, fin klaring til fjørbein, masse plass mot bremser og ingen spacer 8)

0tmbw5wh19pcttejrrx6.jpg

j0a1zlq2zqoml99r0z7v.jpg

j5nw7ztzwvtxfsvsd1qw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...