Gå til innhold

BMW E-30Turbo


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått styrt litt med bilen siste dagene, og ENDELIG har jeg EL vindu og takluke som virker 8)

Fikk også liv i 90talls stereo'en. Montere høyttalere i dørene er ikke gjort av meg [-X

be9gab2k6u5ohsepnaeg.jpg

Ellers fikk jeg handlet et skikkelig ratt, selv om jeg er dårlig å ratte er det originale M tech1 rattet håpløst dårlig å ratte med.

c1tgijnwrc8nu56rru5f.jpg

Fikk igjen sentrene til bilcross hjulene, blir å montere di når jeg får tid

up9ya315tlap7kudfu3x.jpg

Sprell nye skrape pakninger

dhkkkr8kz9hhmkyxlzjh.jpg

Fått på noe mer lister i år selv om en fortsatt mangler, ny lakk er det også

thz7xkmmwuywfxwyt0hr.jpg

Tenkte å bilen ut på en liten cruise tur i morgen, så må det spyles noe fjor år's støv og dritt av. Klarte jo å gjøre det kunst stykket å la bilen stå i garasjen utildekket når jeg polerte ALU #-o dobbel #-o#-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt "tilfeldig" egentlig at det ble nye skrapelister på denne, på ene siden på IX'en ser listen ut som en soltørket tomat, så når jeg kjøpte ny til den måtte jo den kvite og få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan fint lakke di slik, er et lakk verksted ja, men di ble ikke pusset ned så di gamle sårene viser igjenom, ene listen var full i støøv også så den ska alex ta på nytt for meg

Men det er ikke noe å nøle med å lakke, mine stemmer på fargen med dørhåndtakene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda... fine dagen, eller vertfall uten regn, fikk tatt en kjøretur å konstatert at bilen gikk på fram, løsnet fra underlaget gjorde den på flere gir og alt var flott.

Så fikk jeg vasket og dulla og skiftet hjul slik at Alex kan låne banehjulene når han skal på BT.

Siden jeg har fått vert i garasjen i nesten hele dag tenkte jeg det var tid for en liten motor service.

Drenerte olje, svart og fin den, kunne ikke se noe som tydet på vann så da var jeg happy så langt :)

Tenkte å justere ventiler siden den kaklet som en Diesel og her var grunnen

lwewlw6h1d1b35favit3.jpg

0v5ugg23s063dofbowmi.jpg

Det hjelper lite med Fancy pancy kam aksling med stort løft når den neppe løfter mer enn en original kam etter få tusen km.

Her en noe mekanisk galt, og jeg misteneker Nuke vippene. Olje smøringen sjekket jeg når motoren var nybygd

Slik står haugen nå med perfekte ventil klaringer og defekt kam 0v5ugg23s063dofbowmi.jpg

c1azbay2u9zfpjs2mcwy.jpg

GAME OVER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei eg har kjørt med 0.25 alltid på disse, Men det va mye mer på noen av de Nå, så noe har gitt seg. Vet de va en del tull me desse vippene,men dette sko liksom vær av siste partiet som va i orden.

Usikker på ka eg ska gjør, ska uansett ut med alt neste vinter. Vil egentlig ha ein anna kam og men da må den jo i benk igjen. Mye styr for ein sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...