Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

den ene ble skrudd i et ledig hull i blokka, og den andre var en med klemme som ble satt på en kant oppe på blokka.

Skrevet

Såg bilen din forrige helg på søndag rundt 6-7 tiå, såg du sto på shellen i etne. Fine E30 du har mr.:-) Såg du hadde ei knekte lippa...

Skrevet
Såg bilen din forrige helg på søndag rundt 6-7 tiå, såg du sto på shellen i etne. Fine E30 du har mr.:-) Såg du hadde ei knekte lippa...

ja det minka på den lippå, var sprekk i fra før eg fekk bilen og, får handle ein ny ein, men vil ikkje ha den rieger lippå då trur eg, orginal is kansje. sko ha tatt heile karosseriet ei skrapa før den smuldre heilt vekk

• 3 weeks later...
Skrevet

tid for en aldri så liten sommer oppdatering. skjer egentlig lite med bilen om dagen. og det er kun for at den fungerer og den får luftet seg om trent hver dag :D

skal få til ladetrykkstyring via sprutet nå i ferien, slik at jeg lett kan skifte mellom ladetrykket jeg har i vognkortet og litt mer ved behov.

slik den er nå drar den seg løs på 4 på vått og er man litt uforsiktig kommer bak enden farlig fort

har kjøpt litt nytt dill dall også.

en ppf dump, og et luft innsug i karbon, ser veldig bra ut, gleder meg til å få montert det og få litt mer kald luft inn.

r1b7jn2pqcmjqcap6rkf.jpg

3ne9562zhv8h7ez1s16c.jpg

har også nye bilstein sprint dempere bak og lagertopper liggende.

finnes det penger igjenn etter ferien (noe jeg betviler) blir det nye foringer og krengestag og hardykobling.

hvilken hardy er det kraftigste man får orginalt som passer? kan evt få dreid en men er litt imot å ha alt helt stumt på en bil som blir kjørt dagligdags.

Skrevet

Vurderer en slik PPF dump jeg og, er rå dem :D

Anbefaler deg å kjøpe gummi hardy istedet for f.eks alu. Tror du vil få mye mer støy i drivlinjen, pluss at allt vil få mere juling.

Syns du skal legge ut en liten film jeg! Ikke noe 200km/t greier, men noe som viser litt lyd og akselrasjon?

Har fått meg vipec v44 nå, skal bruke helgen til montering, og hviss allt går etter planen kan den startes mandag :o:D

Skrevet

Anbefaler deg å kjøpe gummi hardy istedet for f.eks alu. Tror du vil få mye mer støy i drivlinjen, pluss at allt vil få mere juling.

Syns du skal legge ut en liten film jeg! Ikke noe 200km/t greier, men noe som viser litt lyd og akselrasjon?

Har fått meg vipec v44 nå, skal bruke helgen til montering, og hviss allt går etter planen kan den startes mandag :o:D

ja var jo 2 slike til salgs her nylig til ok pris så kunne like godt slå til.

ja morro med film, men har ikke noe å filme med :cry: får se om eg kan få til noe sammen med noen kammerater med kamera.

er jo fra 100kmh det drar da men :lol:

og eg syns du burde fått ut en prisjekt tråd!!

blir bra med vi-pec. hvilken tenning?

Skrevet

ja var jo 2 slike til salgs her nylig til ok pris så kunne like godt slå til.

ja morro med film, men har ikke noe å filme med :cry: får se om eg kan få til noe sammen med noen kammerater med kamera.

er jo fra 100kmh det drar da men :lol:

og eg syns du burde fått ut en prisjekt tråd!!

blir bra med vi-pec. hvilken tenning?

Er det dem med 3" inn?

Har vurdert prosjekt tråd ja, men nå er det for sent, er så syyyykt mye å skrive, må ta nye bilder+++ Gidder rett og slett ikke..

Ja har meget stor tro på vipec ja! Kjører msd dis-4plus med 3 doble coiler. Wastespark med andre ord.

Hviss allt går etter planen blir det bremsing i neste uke :D:D:D

Skrevet

3" ja.. stort nok i denne omgang hehe

det får bli en show off tråd da med bilder fra bremsin og litt info. :wink: du slipper ikke unna ser du.

blir nok bra det! om jeg skal selge motor og sprut blir det vipec ja.

Skrevet
Okok, skal vel få rotet sammen noe bilder etter bremsingen da :P

Hva vil du se?

hiv ut litt bygge bilder feks? og slik den står nå ferdig bremset :wink:

litt spec på motor og driv er jo alltid morro.

• 2 weeks later...
Skrevet

fikk polert litt før helgen.

flex roterende og proffserien til AG bruker jeg, har ikke noen erfaring med bilpleie, men morro er det :wink:

drnyfenxkqted70rf7u3.jpg

inccotb831r50nju2dt8.jpg

jpn5fpqk61wci4pnoddt.jpg

ri2qkopn6mpfjolgfa3i.jpg

wcwemt8l8xkaza5tjlqp.jpg

siste bilde er med hd voks på..

beklager mobil bilder

• 2 weeks later...
Skrevet
Vurderer salg av komplett motor,drivverk og evt sprut. Se salgs annonse

kvifor? :)

har planer om å bygga en del nytt. sånn at ikkje du drar i fra feks :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...