e30 tic Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 Ja de hadde vert kult det. Men eg vil ha turbo:) 700nm på hjul hadde jo vert greitt;)
e30 tic Skrevet August 25, 2009 Forfatter Skrevet August 25, 2009 da var nye bilstein sprint bakdempere med topper montert. "skuffende" nok sto det slike på allerede, bare mye mere rustet. var like harde di gammle..
e30 tic Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 testet autoslalom for første gang igår. det var morro! blir å kjøre alle løpene til neste år om alt klaffer!
Frode_E30 Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Bra bilde! Men får dere kjøre uten hjelm? Hvordan fungerer autoslalom? Jeg skal på banekjøring torsdag/fredag. Blir mitt første treff i år!!!
e30 tic Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Bra bilde! Men får dere kjøre uten hjelm? Hvordan fungerer autoslalom? Jeg skal på banekjøring torsdag/fredag. Blir mitt første treff i år!!! jepps. er vel bare sele som er påbudt. kjører på gocart banen mellom kjegler på tid. mye mer morro enn det ser ut, for det går jo seint. går mye i 2 gir. kansje noen baner/ biler får brukt 3.. aldri kjørt på bane før eg fikk 4 plass i debutant klassen så det kunne gått værre.
Frode_E30 Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Da er det på tide du kommer deg på banen ja, det er skit skøy Tror ikke jeg hadde gjordt det særlig bra på autuslalom, syns styringen er allt for treg på e30 og med stor turbo med en del turbolegg pluss meget stram diff blir det vel ikke noe bra tid.. Hadde sikkert blitt eid av en eller annen civic.. Det er ikke bra!
e30 tic Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Da er det på tide du kommer deg på banen ja, det er skit skøy Tror ikke jeg hadde gjordt det særlig bra på autuslalom, syns styringen er allt for treg på e30 og med stor turbo med en del turbolegg pluss meget stram diff blir det vel ikke noe bra tid.. Hadde sikkert blitt eid av en eller annen civic.. Det er ikke bra! kan bekrefte at e30 med litt for mye motor, 2 gir og vått føre var vanskelig å kontrollere ja. vert bedre med org 325. gå på et kart så søker du opp 5580 ølen såfår du se hvor jeg bor. så kan du se etter nærmeste bane. er langt å kjøre uansett hvilken bane det skjer noe på
e30 tic Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 da var har jeg mottat svar på søknaden min og den var posetiv:) Det anbefales at denne BMW 320I tilltes ombygd med 2 turboer som gir en effekt på 195KW osv osv:) det var et kort utdrag som omtaler morroa
E36Cab1 Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Som sagt,gratulerer til deg også Hvilke turboer skal du bruke da,er det en 2.3 eller 2.5 motor du skal bruke?
e30 tic Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 blir å bygge på 2.5 blokk vertfall. skal komme med info når jeg vet ting litt mer sikkert
e30 tic Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 har blokk te deg eg ikkje m20 vel?
sector59 Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 nei den eg kjøre på nå, å ei org.. Men meina på Rein har ei. Han iallefall mången toppar.
e30 tic Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 nei den eg kjøre på nå, å ei org.. Men meina på Rein har ei. Han iallefall mången toppar. trur eg har blokk på gang. ska ha m20 stein aldr teknikk eg vettu:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå