e30 tic Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Jeg stemmer for å skifte farge! du må komma med farge tips og då! eg har ikkje lyst den ska skli heilt inn i mengden blant e30 selv om denna og får bbs rs felger når den ikkje står på slicks
JonasD Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Fargetips? Edit: Le mans blå Fineste fargen du får
SteffenM2 Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Greit og nevne navn på fargen kanskje, JonasD? Uansett, det er LeMans blå! Estoril blå er hakket penere, igrunn
Rayman Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Eg synest uten tvil denne komboen er penest på E30 blå/gule lykter, men er enig med deg i det at det begyner og bli mange E30 så det er vanskelig og velge fin farge og i tillegg skille seg ut. Skal lakkere min også med tiden og har allerede funnet meg en fargekombo som er pen og skiller seg ut, men den vil jeg ikke røpe
e30 tic Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 ekstremt fine di blå der ja:) kommer nok sorte lykter på min i vinter er planen.
e30 tic Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 fikk gjort merkelig mye idag, kjekk lørdag når alt går som det skal. brukte ikke mange timene på å demontere driv linja og sprut. fikk vakset motor rom(bilde er før vask) og fraktet bilen til garasjen på henger så nå er den klar for en vinter shining! syns alle vaskehaller burde være utstyrt med trykk kanne og jekk som et minimum
endre88 Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 du ser du har flyttet ekspansjons tanken til motsat side kordan koblet du slangen den sjokke ?
e30 tic Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 du ser du har flyttet ekspansjons tanken til motsat side kordan koblet du slangen den sjokke ? den "sjokke" er vel koblet akkurat liktsom om tanken står på andre siden?
e30 tic Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 etter 3 uker med nattskift går det mot en uke fri og dele handling. gleder meg info og bilder kommer
bingo Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 syns du bør beholde fargen jeg, bilen ser bra ut den.
SteffenM2 Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Er jo tøft at du ikke har samme farge som "alle", blå er jo veldig inn nå, men det er jo relativt mange som har det..
e30 tic Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 ja er en viss fare for at den blir lakka lik den er, må bare finne lakk koden lakkereren eg snakka med fikk litt angst når eg sa eg lurte på å beholde den men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå