Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg stemmer for å skifte farge!

du må komma med farge tips og då! :) eg har ikkje lyst den ska skli heilt inn i mengden blant e30 selv om denna og får bbs rs felger når den ikkje står på slicks

Skrevet

Eg synest uten tvil denne komboen er penest på E30 blå/gule lykter, men er enig med deg i det at det begyner og bli mange E30 så det er vanskelig og velge fin farge og i tillegg skille seg ut.

Skal lakkere min også med tiden og har allerede funnet meg en fargekombo som er pen og skiller seg ut, men den vil jeg ikke røpe :)

tmv0o2eiiwnmzaqfs0gj.jpg

Skrevet

fikk gjort merkelig mye idag, kjekk lørdag når alt går som det skal. brukte ikke mange timene på å demontere driv linja og sprut. fikk vakset motor rom(bilde er før vask) og fraktet bilen til garasjen på henger så nå er den klar for en vinter shining!

i766tx4rtvm0v9xn5zzv.jpg

syns alle vaskehaller burde være utstyrt med trykk kanne og jekk som et minimum :lol:

bcf0wu1pta6if0j9p3lf.jpg

Skrevet
du ser du har flyttet ekspansjons tanken til motsat side kordan koblet du slangen den sjokke ?

den "sjokke" er vel koblet akkurat liktsom om tanken står på andre siden?

• 3 weeks later...
Skrevet

ja er en viss fare for at den blir lakka lik den er, må bare finne lakk koden :roll:

lakkereren eg snakka med fikk litt angst når eg sa eg lurte på å beholde den men :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...