e30 tic Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Hvor å hvordan står bilen nå da som understellet ligger i garasjen? den står i en annen garasje. fikk hørt på rust jobben idag, di kunne ta den så snart eg hadde fått deler
Simon S Arvesen Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Rå bil, har fulgt med den lenge her på forumet. Synst du skal beholde fargen uten tvil ja! Vi som har Godkjent med turbo og noe uvanlig farge Er jo dette så gjør att bilen skiller seg ut i fra vanlige E30er. Jeg opplever bare positiv tilbake mld fra folk som ser min bil "live"
e30 tic Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Rå bil, har fulgt med den lenge her på forumet.Synst du skal beholde fargen uten tvil ja! Vi som har Godkjent med turbo og noe uvanlig farge Er jo dette så gjør att bilen skiller seg ut i fra vanlige E30er. Jeg opplever bare positiv tilbake mld fra folk som ser min bil "live" ja den blir noe bedre i løpet av vinteren, var mye dårlige foringer osv innfestningene til traversen bak bar noe preg av at det har vert litt effekt får en si. fargen blir nok ikke bestemt før den triller i lakkboksen,klare ikke å bestemme meg.
SSM Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Hvorfor har du kjøpt E36M3 tannstanga når Z3 1.9l er kortere?
e30 tic Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Hvorfor har du kjøpt E36M3 tannstanga når Z3 1.9l er kortere? fordi den er resultat av et impulskjøp her en kveld og den befant seg i nærheten. er tydeligvis litt tvil ute og går om hva som er best, er uansett sikker på det blir bra kontra org e30 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=562580
Simon S Arvesen Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Hvorfor har du kjøpt E36M3 tannstanga når Z3 1.9l er kortere? Hørt det er flere som mener Z3 tannatanga blir for kort, ikke bra det heller.
SSM Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Jeg har Z3 1.9l stanga på min og kan bekrefte kortere styring kombinert med bedre sving, altså kortere svingradius Har hørt at noen har hatt problemer med at den svinger så pass mye at hjulet går borti stab stag eller innerskjerm. Men jeg har ikke opplevd det, jeg har 215/40 på 8.5x17" forran. Edit: Jeg har måla på spacerene som trengst for å montere E36 stanga som du kan få!
SSM Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Hvorfor har du kjøpt E36M3 tannstanga når Z3 1.9l er kortere? Hørt det er flere som mener Z3 tannatanga blir for kort, ikke bra det heller. Ja det er jo smak og behag egentlig. Men bilen føltes mer i sitt rette element med så kort styring. Gikk fra 3.5 lås til lås til 2.7 lås til lås. Når jeg ligger å kjører i 100 på litt finere vei så er det skjelden jeg legger rattet mer enn klokka 10 og 2.
e30 tic Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Jeg har Z3 1.9l stanga på min og kan bekrefte kortere styring kombinert med bedre sving, altså kortere svingradius Har hørt at noen har hatt problemer med at den svinger så pass mye at hjulet går borti stab stag eller innerskjerm. Men jeg har ikke opplevd det, jeg har 215/40 på 8.5x17" forran. Edit: Jeg har måla på spacerene som trengst for å montere E36 stanga som du kan få! det hadde vert fint ja!pm? så kan jeg få maskinert litt.
leif harald Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Hvor å hvordan står bilen nå da som understellet ligger i garasjen? den står i en annen garasje. fikk hørt på rust jobben idag, di kunne ta den så snart eg hadde fått deler Aaa nice, er vel bare å bestille delene da
e30 tic Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Hvor å hvordan står bilen nå da som understellet ligger i garasjen? den står i en annen garasje. fikk hørt på rust jobben idag, di kunne ta den så snart eg hadde fått deler Aaa nice, er vel bare å bestille delene da jepp:) han lurte på om eg sko ha store hjul bak, lure på kor han har fått den mistanken ifra:)
e30 tic Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 hadde meg en time idag i garasjen for å se litt hva jeg har og hva jeg mangler, ble noe bilder av delene det har blitt lagt noen timer i porting på disse delene, noe jeg syns er helt greitt
Simon S Arvesen Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 RÅTT ! ! ! Dette blir veeeldlig bra! Kjenner dette "BOSTER" opp innsprasjonen min vertfall, her jeg sitter på jobb på natta. Mye bil i tankene nå ja
leif harald Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Hvor å hvordan står bilen nå da som understellet ligger i garasjen? den står i en annen garasje. fikk hørt på rust jobben idag, di kunne ta den så snart eg hadde fått deler Aaa nice, er vel bare å bestille delene da jepp:) han lurte på om eg sko ha store hjul bak, lure på kor han har fått den mistanken ifra:) Hahaha, nå måtte eg le Ja me satt ein del å tenkte på dei skjermane mine på tirsdag Men greit å bygga di litt ut vel når du fust e i gong?
SSM Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Jeg har Z3 1.9l stanga på min og kan bekrefte kortere styring kombinert med bedre sving, altså kortere svingradius Har hørt at noen har hatt problemer med at den svinger så pass mye at hjulet går borti stab stag eller innerskjerm. Men jeg har ikke opplevd det, jeg har 215/40 på 8.5x17" forran. Edit: Jeg har måla på spacerene som trengst for å montere E36 stanga som du kan få! det hadde vert fint ja!pm? så kan jeg få maskinert litt. Skal se på det i dag når jeg kommer hjem fra jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå