Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
RÅTT ! ! !

Dette blir veeeldlig bra! Kjenner dette "BOSTER" opp innsprasjonen min vertfall, her jeg sitter på jobb på natta. Mye bil i tankene nå ja 8)

hehe alltid gøy med motor deler :wink:

bil,jobb og et og anna kvinnfolk får plass i topp etasjen ja:)

Skrevet
Hvor å hvordan står bilen nå da som understellet ligger i garasjen? :)

den står i en annen garasje.

fikk hørt på rust jobben idag, di kunne ta den så snart eg hadde fått deler

Aaa nice, er vel bare å bestille delene da :)

jepp:) han lurte på om eg sko ha store hjul bak, lure på kor han har fått den mistanken ifra:)

Hahaha, nå måtte eg le :lol: Ja me satt ein del å tenkte på dei skjermane mine på tirsdag :P Men greit å bygga di litt ut vel når du fust e i gong? :)

eg ser for meg å bare sveise inn nye orginale å så evt bare strekke litt å legge opp kanten kansje. blir nok 8.5" rs på meg så då blir det ikkje så ekstremt. så de du har.

Larsen: det hadde vert fint, har sett folk har brukt skiver men det blir det IKKE på min bil

Skrevet
Rått ;) stå på blir sikert skambra dette ;)

ja håpe det blir mer drag å litt mer kjøre egenskaper nå.

ka tid er din på veien då?

Skrevet
Rått ;) stå på blir sikert skambra dette ;)

ja håpe det blir mer drag å litt mer kjøre egenskaper nå.

ka tid er din på veien då?

ja de blir de sikert.. eg satser på og ver ferdig til våren med alt.

Skrevet

Dette blir nok meget bra.

kjører selv med z3 tannstang og kan bekrefte at det fungerer knall i forhold til orginal e30 tannstang.

Skrevet
Dette blir nok meget bra.

kjører selv med z3 tannstang og kan bekrefte at det fungerer knall i forhold til orginal e30 tannstang.

ja har tru på styringa nå, har fått mål på foringene som må til så får lage di en dag.

eneste jeg kunne vert foruten i vinter er rustjobben og lakkering men det må bare til,nytter ikke å ha 500hk og et mykt karosseri.

Skrevet
Snadder med billett vipper, hvor mye turtall tåler de da?

husker ikke i farta,men har ikke planer å dra mer enn rundt 7500

Skrevet

loggoppdateringen for dagen er at det dukket opp 2 store pakker med karorsseri deler :D

har også demontert hele fronten idag, kjedelig jobb men det må bare gjøres.

Skrevet

skjer litt om dagen, driver å bygger bilen rundt den nye ICen. :D

bruker den gamle frontplata som mal, Ic blir mye mer skjult enn jeg hadde regnet med, så får jeg se om det lar seg gjøre å få inn noe luft til den

oejp595rfp77ww09ujbt.jpg

i morgen kommer det deler fra Gs bildeler :)

Skrevet

Twinturbo ja du får det til du! :) dette blir bra.

Har selv E36 M3 tannstag, Z3 vs E36 M3 tannstag så mener jeg begge har sine fordeler/ulemper.

#Z3 har kortere styring fra ende til ende... 2.7 runder

#E36 M3 har raskere styring i starten der du bruker å svinge mest..

Så E36 M3 stanga er faktisk raskere der du bruker og svinge mest, de som velger Z3 er for de som vil lage minst donuts og trenger og ta en u-sving når de har glemt å handle melk i butikken ;)

Btw. hvorfor er dere så imot å bygge opp med skiver? Jeg brukte skiver borret opp til eksakt dimmensjon og sveiset dem sammen. Ikke kjangs at det er noe slark der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...