e30 tic Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Twinturbo ja du får det til du! dette blir bra.Har selv E36 M3 tannstag, Z3 vs E36 M3 tannstag så mener jeg begge har sine fordeler/ulemper. #Z3 har kortere styring fra ende til ende... 2.7 runder #E36 M3 har raskere styring i starten der du bruker å svinge mest.. Så E36 M3 stanga er faktisk raskere der du bruker og svinge mest, de som velger Z3 er for de som vil lage minst donuts og trenger og ta en u-sving når de har glemt å handle melk i butikken Btw. hvorfor er dere så imot å bygge opp med skiver? Jeg brukte skiver borret opp til eksakt dimmensjon og sveiset dem sammen. Ikke kjangs at det er noe slark der.. om eg får det til gjenstår å se til våren men eg prøver så godt eg kan uten å bli med i luxusfellen. den nye m3 tannstangen var impulskjøp deluxe, men er uansett overbevist om at det blir Mye bedre enn det var. eg såg et bilde en gang av noen som hadde brukt skiver, eg syns bare det virker mye bedre med en hel distanse hylse, tok meg ca 15min i dreiebenken å få lagd. men er overbevist om at sveiste skiver fungerer akkurat like fint. kossen går det med din bil?
e30 tic Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 idag fikk jeg en stor pakke fra gs med div dill dall oppi, bremsedeler og ny front bla. onsdager er mekke dager på RC bilen så idag ble det vask av understell og en 300hk volvo suge motor. fikk gjort en viktig ting i garasjen ikveld, fikk en rød m3 sport evo i bursdagsgave så den måtte selvsagt få stå i garasjen
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 idag fikk jeg en stor pakke fra gs med div dill dall oppi, bremsedeler og ny front bla.onsdager er mekke dager på RC bilen så idag ble det vask av understell og en 300hk volvo suge motor. fikk gjort en viktig ting i garasjen ikveld, fikk en rød m3 sport evo i bursdagsgave så den måtte selvsagt få stå i garasjen Står jo en skikkelig bil på hylla også S4n altså, for de som ikke skjønnte det.
e30 tic Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 ja er grom den! den fikk jeg som liten av en bekjent i england som den gang hadde en strøken integrale, og han har den fremdeles kjekke biler
Rayman Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Jepp, om du har tilgang til dreiebenk er jo valget såre enkelt Har tatt meg en liten paue med bilen, holder på og pusse opp den gamle garasjen som er snart ferdig nå og grave og fikse opp på tomta for å bygge ny dobbel garasje på 70kvm, men bilen skal være "ferdig" til våren, mappet og klar for bane
e30 tic Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Jepp, om du har tilgang til dreiebenk er jo valget såre enkelt Har tatt meg en liten paue med bilen, holder på og pusse opp den gamle garasjen som er snart ferdig nå og grave og fikse opp på tomta for å bygge ny dobbel garasje på 70kvm, men bilen skal være "ferdig" til våren, mappet og klar for bane kjekt med ny garasje!misunner størrelsen, min er trang med en bil, men den er isolert og varm å god så få trøste meg med det. nå har ikkje eg heilt oversikten, men det ser jo ut for at me kan samle en god del e30 til våren? "2000hk i e30 treff"
Rayman Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 "2000hk e30 treff" ja hehe, burde vel ikke være umulig det, begyner og bli endel E30 med litt gamp her på vestlande nå Og jeg skal iallefall stille opp på det jeg kan av treff rundt her. Venter på lappen også da.. får den vel tilbake i juni en gang :/ Greier du og få din klar til våren da?
e30 tic Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 "2000hk e30 treff" ja hehe, burde vel ikke være umulig det, begyner og bli endel E30 med litt gamp her på vestlande nå Og jeg skal iallefall stille opp på det jeg kan av treff rundt her. Venter på lappen også da.. får den vel tilbake i juni en gang :/Greier du og få din klar til våren da? ja savnet det litt i sommer,å få testa litt på bane og slik. får vel ha som mål å stille på autoslalom, men eg skal 1 måned til tyrkia på jobb og på nyåret så det kan bli vanskelig. er mye penger som skal legges ut og, har ikke handlet sprut ennå, karosserijobben setter jeg bort,det samme med lakkering, og boring og balansering av bunnen. bortsett fra det har eg det meste i hus. får prøve å bruke en del orginal deler og ikke gjøre for masse ut av det så kansje eg blir ferdig
e30 tic Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 da har eg demonter litt i helgen,og bilen står klar på henger for rustsveising. fikk vaska teppene så er det klart til montering
e30 tic Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 idag ble bilen levert til karosseri verksted for oppsveising. ble en del ekstrajobb ettersom det har vært sveist inn nye hjulbuer før og da ble det kappet bort mer enn nødvendig, men det skal uansett bli bra å få en rustfri e30 å bygge på ny front er i hus også
leif harald Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Blir nåkk kanon den fronten der, kjekt med noe ikke alle andre har Men må ikke finne på å prøvemontere den enda, bilen din var litt høy i dag synes jeg
e30 tic Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 Blir nåkk kanon den fronten der, kjekt med noe ikke alle andre har Men må ikke finne på å prøvemontere den enda, bilen din var litt høy i dag synes jeg ja får kjøre mtech dåke så har det orginalt. høge nå ja, men de komme seg nok med litt vekt i.
leif harald Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Blir nåkk kanon den fronten der, kjekt med noe ikke alle andre har Men må ikke finne på å prøvemontere den enda, bilen din var litt høy i dag synes jeg ja får kjøre mtech dåke så har det orginalt. høge nå ja, men de komme seg nok med litt vekt i. Hehe ja. Blir nokk bra me litt deler i an ja så an komme seg ned på jorå
winchester Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Hvilken front er det der? Ja, rustfri E30 er noe alle burde streve etter!
e30 tic Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 Hvilken front er det der? Ja, rustfri E30 er noe alle burde streve etter! det en tilpasset facelift front, med infinity nedre del og en cat-killer som forhåpentligvis gjør at det hele tåler litt mere. lik front som bilen hadde før+ cat killeren man finner nok litt rust på di fleste e30 når man først river i biter, min er jo 83 mod også, snart veteran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå