Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
nei Tyrkia eg

Jobbe kje me ein så hette Frank Vea vel?

ja ser han står på timelisten så eg tok navnet hehe, samme jobben ja

Hehe, får hilsa han om du treffe han :)

Raymond

Skrevet
kanon :D

fant kje svinghjulet... Hima i kvell du?

ok spiker de då jedna:) nei Tyrkia eg

Eg o vil ner :(

Ta åsså skubb ein på sjøen å sei di ska senda meg ner :D \:D/

• 2 weeks later...
Skrevet

da var det kommet litt nye deler i hus, lenkearmer,gromt speedometer, nye bremseslanger( til Statens Vegvesen) foringer til bakstilling, ny m21 oljepumpe osv.

har alltid vist at foringene på denne bilen har vert dårlige, men fikk det bekrefta med at traversen datt ned av seg selv :lol:

kogk088sj4g3f7qqlngq.jpg

viktig verktøy når man driver med gammelt

hr0b80hv5ox8j8mw0xio.jpg

Skrevet
hehe va foringane så dårlige :P ska leita ette boltane i dag eg og startmotorane;) fant ut passorde mitt og nå så du ser ette 1 år :P

foringene e jo bra dei, holde ein sesong te :wink: trur eg kan redda boltene, men startmotor e bra å ha

Skrevet
hehe va foringane så dårlige :P ska leita ette boltane i dag eg og startmotorane;) fant ut passorde mitt og nå så du ser ette 1 år :P

foringene e jo bra dei, holde ein sesong te :wink: trur eg kan redda boltene , men startmotor e bra å ha

Slik forings-boltene ser ut vil eg nesten påstå at de enten runder seg,river gjengene eller rett og slett knekker ved demontering hehe....

Skrevet

hehe, alle muttrene og boltene løsnet faktisk fint med bruk av skralle og nøkkel, ser ofte værre ut den er, men det hadde ikke gjort noe om traversforingene hadde vert skifta for noen år tilbake nei..

Skrevet
Eg ville ha skifta alle boltane, med så mye nye gromdeler og bra bil syns eg at du kan påkosta nye boltar o ;-).

dont worry :)

Skrevet
Neinei, barra passe på bilen din eg ;-)

hehe det bra, det blir ikkje noe show finish på understell, men det det meste blir blåst/rengjort og får seg et strøk maling før montering, skal legge ut bilde av bakstillingen når den er klar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...