Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

liten oppdat:

traversen med camber/spissing er ferdig, lenkearmer er montert med nye foringer, har montert diff og fjørstål akslingene midlertidig for å se hvor mye som må bygges om under bilen. skal lage nye diff-foring feste med en foring på hver side tilsvarende som er på e36.

Ønskes 325 yttre drivledd.

Skrevet

Blir sweet denna E30'n. Har heller ikkje behov for å ha showbil, tør jo ikkje å bruka an då... Ska vær strøken teknisk selvfølgelig men e svake for sleeper stuket ;-)

Skrevet
Blir sweet denna E30'n. Har heller ikkje behov for å ha showbil, tør jo ikkje å bruka an då... Ska vær strøken teknisk selvfølgelig men e svake for sleeper stuket ;-)

når det er såpass mye og gjør på noen måneder er det nok bare å innså at ikke alt blir like strøkent som mye annet, fikk smaken på å kjøre e30 i fjor så det står ganske høyt på lista å få den opp å gå til våren.

får gjør det beste ut av det, lite dill dall og bbs rs med klissete dekk er planen

Skrevet

hatt en liten økt idag også

sandblåst noe små deler, div bolter er ikke så ille som di så ut som

revakblkoz5pkug6a582.jpg

bakstillingen delvis montert for prøvemontering på bil og tilpassing av diff

smzgmayu49an6rtuav5x.jpg

vj4d280td33cb5petthy.jpg

535 diff er ikke helt "Bolt On"

Skrevet

har fått gjort litt i helgen ( det hjelper litt å styre unna 40%'en) :lol:

fikk lagd til fester til diffen idag og montert det på bilen.

skal bruke orginale e36 foringer til å henge diffen i, men jeg dreide meg noen i alu slik at jeg kunne bygge videre siden org foringene ikke er kommet ennå

lager holdere til foringene

ypjbt4c5fjy9z3xb79gc.jpg

midleritidige alu foringer

catyq2suo9bkfemfme7s.jpg

0uzq67h8qs0sr41eoj4p.jpg

punktet på bil

siotev55j90wu85tn8f3.jpg

qi5dvorbfstwelxg0ctx.jpg

montert på bil, i morgen må hele bakstillingen ned igjen for å komme til skikkelig på fremsiden

rmu9we5m29txjv3nf6ub.jpg

venstre siden

o07hs1t46ksxssl1l3wi.jpg

brakettene som diffen henger i skal modifiseres litt så di ikke ser så "tanks" aktige ut :D

Skrevet

når det er såpass mye og gjør på noen måneder er det nok bare å innså at ikke alt blir like strøkent som mye annet, fikk smaken på å kjøre e30 i fjor så det står ganske høyt på lista å få den opp å gå til våren.

får gjør det beste ut av det, lite dill dall og bbs rs med klissete dekk er planen

Ja men det holde jo plenty det jo! :D. Såg bra ut de festene ska laga likt sjøl.

Kor kjøpte du diffen din da?

Skrevet

Ja men det holde jo plenty det jo! :D. Såg bra ut de festene ska laga likt sjøl.

Kor kjøpte du diffen din da?

den fulgte med resten av skrotet sammen med fjørstål akslingene å motor delene å de. sto i si tid på ein svensk 318 is med mye hk

Skrevet
Blir ei skikkelig skuddsikker bakaksling med den diffen og festeanordningen!

ja satse på det holde, eg ska nå ikkje ha all verden av NM heller

Skrevet

da var helgen slutt igjen, har ikke gjort all verden men har fått slanket diff brakettene så di ikke ser så voldsomme ut.

bestemt meg for å prøve å kjøre med alu foringene i stedet for org e36 foringer som først var planlagt.

ga2k5juaxzy5tuwh0x3h.jpg

83c6051pqlxzx0aeusjd.jpg

ellers har eg drevet å ordna en del i hjulhusene, ikke mye spennende å ta bilde av. har også fått grunnet og smurt Wurth sin karosserimasse der eg har sveist.

9sb5ukebp9h6zy7tzsx7.jpg

nfa6btzd1zmv17xk7wf0.jpg

Venter på nye hjul-lager, når det kommer kan eg hive opp bakstillingen permanent.

litt nytt dill til garasje m3'en innhandlet :lol:

atkci77ymbfkqh9s5qaq.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...