Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  bingo skrev:
er overalt jeg :wink: ok tøft var det hvertfall, fikk ikke lust på turbo i det hele tatt etter på :shock:

hehe lett å bli fristet ja.. turbotopp og turboer, sprut og trykk rør og "hele" pakka ligger jo her. bare å handle det :wink:

• 2 months later...
Skrevet

får prøve å holde litt liv i tråden, driver å selger litt deler om dagen for å finansiere litt nye deler til grom bilen.

fikk hjem noen bbs rs felger idag som trenger en seriøs oppshining. skal legge ut noen bilder i morgen :wink:

Skrevet

er forresten på jakt etter 15" "krysseik" hjul som passer på e30, skal brukes som banehjul. trenger ikke være pene ettersom di skal pusses opp. 8)

er slike : uvwmhtstkeb3smsi2uay.jpg

Skrevet

slenger opp bilder av noen maks slitne bbs rs hjul:)

har desverre litt feil ET for ombygging, hadde håpet å få byttet kun ytterbaner og kjøre 9" bredde feks, men da må det valses en hel del.. ET 0 :cry: 8.5" skal gå, men nye baner koster såpass at det hadde vert greitt å truffet perfekt 1 gang :lol:

kommer nok til å pusse dem om slik di er nå (alt for smale) i første omgang, og se hvordan det blir seende ut

62xq11ke3o90xnsqz69l.jpg

Skrevet
  _alpine_ skrev:
Er det noe "progress" for tida på bmw? noen planer på gang?

det skjer vel ting snart:) trur du ikkje det blir bra:)

Skrevet

BBS vil kle den bra;) Har selv ett lignende turboprosjekt på gang med alpina b6 bremser. Fikk du godkjent bremsene i vognkorte med b6 bremsene? Hvilken dukomentasjon måtte du legge fram?

Skrevet
  BMWe30 skrev:
BBS vil kle den bra;) Har selv ett lignende turboprosjekt på gang med alpina b6 bremser. Fikk du godkjent bremsene i vognkorte med b6 bremsene? Hvilken dukomentasjon måtte du legge fram?

bbs pleier å funke bra ja. synd det blir steike dyrt om jeg skal ha den bredden jeg vil ha uten å valse osv.. må bytte både ytter og innerkant bak da..

er heldigvis han som bygde bilen som fikk gjort dette, 2 eiere før meg. han gjorde jobben nøye, fikk verditakst av NAF og greier etterpå.

det står innskrevet alpina b6 bremser ja.

Skrevet
  BMWe30 skrev:
du har ikke tilfeldigvis noen godkjenningspapirer liggende jeg låne da?:P

det finnes ikke noen godkjenningspapirer fra noe sted.

Skrevet
  E30_Dale skrev:
Kan bli ei ganske heftig tralla detta her...:-) Ka turbo e det på an da?

ann e heftige 8)

huske ikkje ka han hette i farten, e ein liten tøyse turbo, har fullt ladetrykk før 2000 omdr.klarer neppe stort over 300 motor hk med denne. blir å kjøra med den i sommer vertfall, skal bytte ut alt med tid og stunder.

Skrevet

der var det jammen et sett med bbs rm i hus også. skal shine dem opp så di blir seende OK ut før det blir gateslicks på dem

io8o25drv3sgwt1ahcbj.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...