E30_Dale Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Den bakstillingå holde te mye hk og mye nm! Skamrå E30 M3, mye lek på golvet nå vel
e30 tic Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 funke den blåse tanken på 8bar ìsh? den takle det sikkert, men er ikkje vits med så høyt trykk. den fungere heller dårligt, men etter eg demonterte og rengjorde gikk det på et vis.
e30 tic Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 Den bakstillingå holde te mye hk og mye nm! Skamrå E30 M3, mye lek på golvet nå vel mye kafornoe? m3'en sko bare vert 18 ganger større
sector59 Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 funke den blåse tanken på 8bar ìsh? den takle det sikkert, men er ikkje vits med så høyt trykk. den fungere heller dårligt, men etter eg demonterte og rengjorde gikk det på et vis. mener du på 8 bar er for mye ? Lånt den gjennom jobb? Kunne det godt an å dredd litt i løpet av uka? 2 foriger, 2 motorfester å to girkasse fester Så kunne jeg blåst litt i mens... Så kan jeg være med deg på noe en gang
E30_Dale Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Den bakstillingå holde te mye hk og mye nm! Skamrå E30 M3, mye lek på golvet nå vel mye kafornoe? m3'en sko bare vert 18 ganger større Vet jo at kim (kimmitsport) kjører med denne bakstillinga så det er vel 800hk +++, det er vel egentlig hvor stivf opphenget ditt er, for det er det som er det som kan være det svake ledd, men du har vel brukt litt tykkelse på platene
e30 tic Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 det var mye lek på gulvet eg ikkje forstod noe av hehe. nei festene di ryker ikke!
Rayman Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Kor fekk du tak i würth karrosserimassen? har sett ette sån men ingen så har hatt inne.
e30 tic Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 har ein sjukemelde kompis så e dele langer om dagen,men meine den blei bestilt hos Wurth i byn. 485.- med 40% rabatt sto det på regningen. så det koste, men genialt stoff ser ut til
Rayman Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 steiki for ein pris da, men e nok kverdt det for det e super stoff! får ta turen t hgsd då t wurth
e30 tic Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 steiki for ein pris da, men e nok kverdt det for det e super stoff! får ta turen t hgsd då t wurth eg har ikkje peil på karosseriarb, men fikk tips av lui ka å koss det skulle være. føle wurth tar godt i på pris på alt di har, men så funker det jo også. trur di hadde tilbud på syregrunning der og kan legge ut et bilde når eg er ferdig
stensheim Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 blir bra dette når har du tenkt og få den på veien igjen, til våren eller
e30 tic Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 funke den blåse tanken på 8bar ìsh? den takle det sikkert, men er ikkje vits med så høyt trykk. den fungere heller dårligt, men etter eg demonterte og rengjorde gikk det på et vis. mener du på 8 bar er for mye ? Lånt den gjennom jobb? Kunne det godt an å dredd litt i løpet av uka? 2 foriger, 2 motorfester å to girkasse fester Så kunne jeg blåst litt i mens... Så kan jeg være med deg på noe en gang ja eg meine det er unødvendig mye.. du kan låna den å testa ka material du skal ha i? eg har ppf sine fester til girkasse og motor, er girkasse festene like? ka foringer er det? er di delte? e litt kave med foringer for di må jo være innen noen 1/100mm, går jo fint men tar lit tid. eg begynne å bli sjuke så me kan se litt i uka
e30 tic Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 blir bra dette når har du tenkt og få den på veien igjen, til våren eller planen var å ha den montert og oppstartet til 1 mai. men klarer neppe det, er i full 7 til 15++ jobb. alt skal monteres og tilpasses for så å demonteres lakkeres osv. mappes og vises BT, mye som må gjøres eg har tenkt noen ganger om de var verdt å selge motor og byge om
e30 tic Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 liten oppdatering. har ikke fått igjen motor ennå, men har pusset ned overflate rust og behandlet under bilen og alle steder der det har vært sveist. har byttet tetninger i 210 diffen, bakstillingen skal monteres for godt i morgen. ellers har eg bestilt meg nye bensintrykksregulator. og en stor SPAL el vifte.
Kimmit Racing Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Den bakstillingå holde te mye hk og mye nm! Skamrå E30 M3, mye lek på golvet nå vel mye kafornoe? m3'en sko bare vert 18 ganger større Vet jo at kim (kimmitsport) kjører med denne bakstillinga så det er vel 800hk +++, det er vel egentlig hvor stivf opphenget ditt er, for det er det som er det som kan være det svake ledd, men du har vel brukt litt tykkelse på platene stemmer vi kjører med E28 M535 diff som er 70% sperre på + svikt stål akslinger..dette oppsettet er utrolig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå