Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det kommer nok et bilde iløpet av dagen på bakstillingen montert.

hos meg er det 535 diff med spesialbestilte fjørstålakslinger fra før den tid svenskene begynte med 535 knuter ute også.

regner med det skal holde greitt til min effekt og kjøring.

Skrevet

Det jeg mente var at siden du hadde en E30 M3 1/18 kunne du leke på garasjegulvet siden det er en lekebil. Var bare en liten spøk da men.

Når regner du med oppstart da?

Skrevet

aha. trege eg.

nja litt vanskelig å si for eg mangle masse deler ennå. men jobbe nå på så de får bli så fort som mulig.

Skrevet

slenger ut noen bilder mest for morro skyld, kjøpte et brukt digitalt speilrefleks kamera her en dag, var lei av dårlige mobil bilder.

fikk bakstillingen på plass for godt idag, driver og monterer nye bremserør og slanger, har nye stålomspunnede slanger men må vente med di til etter visning

etter masse kjedelig jobb måtte eg montere en urestaurert felg for å drømme om hvordan det kan bli :D

5c9rgenesabtpggzwam1.jpg

slik ble mitt diff feste.

gueg9667issae8tekhkn.jpg

zoffomnh0xat6zosgvjw.jpg

måtte ha noe å ta bilde av..

"nesten" ferdig

0ocb7pioyium1w938wus.jpg

gleder meg til det kun gjenstår å tørke støv

bdjopab5hbmloprpuugl.jpg

Skrevet

gleder meg til eg får motor nå bare, det som er kjekt å drive med å tilpasse ting som viser litt igjen.

er så ekstremt i tvil på farge! kvit med sorte detaljer kunne jo også vert kult med sorte skruer på rs'ene

Skrevet
gleder meg til eg får motor nå bare, det som er kjekt å drive med å tilpasse ting som viser litt igjen.

er så ekstremt i tvil på farge! kvit med sorte detaljer kunne jo også vert kult med sorte skruer på rs'ene

En hvit perlemorfarge hadde vært kult, 3-sjikts ;)

Skrevet

eg har vertfall mest lyst å ha ein lys farge sånn at det sorte og karbon detaljer kommer frem..

dumt eg ikkje har brukende bilder av bilen så kunne jo noen ha fotshopet litt

Skrevet

Løye ka ein skjærebrenner og en vinkelskiper ordner. Tja alu foringene ble bare lagd for å ha noe å bygge med,tanken var e36 org foringer. Men trur eg tester med alu først:-)

Skrevet

inne etter noen timer i garasjen, har lagt opp nye bremserør og bensinrør under bilen, kjedelig arbeid uten løftebukk

Skrevet

Motor da? Koss står det til på det prosjektet?

Kvit og svart hadde blirr tøft ja :) Skal du ha nye ytterringer på rs`ene?

Kjør kvit bil,svarte lister,kvite nav på hjula og svarte skruer. Trur det hadde blitt ein slager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...