e30 tic Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 det kommer nok et bilde iløpet av dagen på bakstillingen montert. hos meg er det 535 diff med spesialbestilte fjørstålakslinger fra før den tid svenskene begynte med 535 knuter ute også. regner med det skal holde greitt til min effekt og kjøring.
E30_Dale Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Det jeg mente var at siden du hadde en E30 M3 1/18 kunne du leke på garasjegulvet siden det er en lekebil. Var bare en liten spøk da men. Når regner du med oppstart da?
e30 tic Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 aha. trege eg. nja litt vanskelig å si for eg mangle masse deler ennå. men jobbe nå på så de får bli så fort som mulig.
e30 tic Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 slenger ut noen bilder mest for morro skyld, kjøpte et brukt digitalt speilrefleks kamera her en dag, var lei av dårlige mobil bilder. fikk bakstillingen på plass for godt idag, driver og monterer nye bremserør og slanger, har nye stålomspunnede slanger men må vente med di til etter visning etter masse kjedelig jobb måtte eg montere en urestaurert felg for å drømme om hvordan det kan bli slik ble mitt diff feste. måtte ha noe å ta bilde av.. "nesten" ferdig gleder meg til det kun gjenstår å tørke støv
Elliott Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 spennende lesing dette:D Skal du ha samme farge på bilen?
e30 tic Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 gleder meg til eg får motor nå bare, det som er kjekt å drive med å tilpasse ting som viser litt igjen. er så ekstremt i tvil på farge! kvit med sorte detaljer kunne jo også vert kult med sorte skruer på rs'ene
Elliott Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 gleder meg til eg får motor nå bare, det som er kjekt å drive med å tilpasse ting som viser litt igjen.er så ekstremt i tvil på farge! kvit med sorte detaljer kunne jo også vert kult med sorte skruer på rs'ene En hvit perlemorfarge hadde vært kult, 3-sjikts
E30_Dale Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Alpinhvit, men svarte rs'er hadde vært kanon, rått det. Såg meget bra ut diffinfestningen.
e30 tic Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 eg har vertfall mest lyst å ha ein lys farge sånn at det sorte og karbon detaljer kommer frem.. dumt eg ikkje har brukende bilder av bilen så kunne jo noen ha fotshopet litt
e30 tic Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 ' går det ann å photoshoppe dette? 8regner med det er alt for dårlig bilde)
Rayman Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Likte det diff-feste ditt skikkelig godt altså! Laget du nye foringer i hard plast eller går du for aluforingene?
e30 tic Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Løye ka ein skjærebrenner og en vinkelskiper ordner. Tja alu foringene ble bare lagd for å ha noe å bygge med,tanken var e36 org foringer. Men trur eg tester med alu først:-)
e30 tic Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 inne etter noen timer i garasjen, har lagt opp nye bremserør og bensinrør under bilen, kjedelig arbeid uten løftebukk
MariusG Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Motor da? Koss står det til på det prosjektet? Kvit og svart hadde blirr tøft ja Skal du ha nye ytterringer på rs`ene? Kjør kvit bil,svarte lister,kvite nav på hjula og svarte skruer. Trur det hadde blitt ein slager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå