e30 tic Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Motor da? Koss står det til på det prosjektet?Kvit og svart hadde blirr tøft ja Skal du ha nye ytterringer på rs`ene? Kjør kvit bil,svarte lister,kvite nav på hjula og svarte skruer. Trur det hadde blitt ein slager eg har alt som hører til motor foruten sprut og dyser, men EBB som pleier å være rask er nede for telling pga sykdom så eg har ikkje fått blokk og veiv tilbake en¨nå håper å få tilpasse motor og slikt i påsken.gleder meg til å begynne å tilpasse motor, det som er kjekkest av alt utenom å kjøre ja eg skal ha 8.5" rundt hele er planen. tenker du kvitt senter? ja alle lister blir sorte slik di er idag har sorte lykter og carbon panser og dtm speil, sorte skruer har eg tru på men trur eg vil ha blanke RS'er altså
MariusG Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Tenkte i hoved sak kvit senter ja,med svarte skruer og polerte ytteringer. Eller kvit ytterring, med svart senter det er få som har hatt iallefall.Mulighetene er mange.
e30 tic Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Tenkte i hoved sak kvit senter ja,med svarte skruer og polerte ytteringer. Eller kvit ytterring, med svart senter det er få som har hatt iallefall.Mulighetene er mange. ja sant det men usikker på om det blir bedre enn ein god gammel bbs stil
Thunegutt Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Har ikke fått med meg tråden din Skal "rokke" bra denne med twin turbo Fungerer sykt bra på de nye BMWene Blir du klar til sommeren?
e30 tic Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Har ikke fått med meg tråden din Skal "rokke" bra denne med twin turbo Fungerer sykt bra på de nye BMWene Blir du klar til sommeren? begynte med turbo i 2005 og siden det har det ballet litt på seg kan du si.. håper den fungere greit ja. planen er å ha den ferdig innen et par mnd men om eg rekker det er uvisst, skal jo monteres/tilpasses så demonteres og lakkeres, bremses og godkjennes med 2 turboer. Den største saken eg ikkje har ein plan på er lakkeringen er Rimelig gira på å kjøre e30 til sommeren så eg jobber på for å bli ferdig
e30 tic Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 JiPPI idag startet motoren. ble sugis i stedet på over 300hk
e30 tic Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 en aldri så liten bagatell irriterer meg! Sammen med motordelene jeg handlet fikk jeg med noen spesial lagde fjørstål akslinger, disse har 110mm 535 ledd inne og org 325 knuter ute. det eneste jeg mangler er en stk mansjett til en std 325 (90mm) Yttre drivknute. Bestilte ny fra bavaria men fikk bare gummien, dekselet som mansjetten sitter i fulgte altså ikke med(di følger med på di indre mansjettene) Drivleddene selges ikke løst ifølge leverandør, bavaria kan ikke skaffe bare "metalldekselet". finnes det noen som har havarerte 325/m3 knuter der deksel/mansjetten er komplett, evt har noe liggende? Å kjøpe nye komplette akslinger er ikke aktuelt det er dritten på bildet jeg behøver Eg nekter å maskinere noe fra bunnen av
Kristov Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 De er krympetilpasset så skal godt gjøres å få de av hele....
Perfero Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Sjå her du, kult prosjekt Ser veldig bra ut, og ikkje minst frisk farge Ser Moland Racing team klisteret er på plass, du må ikkje kjøre sånn som guttane i rallyteamet då ;P
e30 tic Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 De er krympetilpasset så skal godt gjøres å få de av hele.... ja er to ulike typer ledd ser det ut for, noen med O-ring og noen uten. Jeg klarte å redde en av to
e30 tic Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 Sjå her du, kult prosjekt Ser veldig bra ut, og ikkje minst frisk farge Ser Moland Racing team klisteret er på plass, du må ikkje kjøre sånn som guttane i rallyteamet då ;P innlegget over var bare en spøk, motoren på bilde er av hans motor etter vi starta den opp for første gang i år. Det er volvo 16v kommer ikke noe volvo i min bmw samma pokker kor hissige di nå er
Perfero Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Sjå her du, kult prosjekt Ser veldig bra ut, og ikkje minst frisk farge Ser Moland Racing team klisteret er på plass, du må ikkje kjøre sånn som guttane i rallyteamet då ;P innlegget over var bare en spøk, motoren på bilde er av hans motor etter vi starta den opp for første gang i år. Det er volvo 16v kommer ikke noe volvo i min bmw samma pokker kor hissige di nå er Hahaha, flaut Såg liksom at da va noko som ikkje heilt stemte, men eg skreiv fort å farlig, men når du får meg te å sjå på da så ser eg jo at da e motoren te rallybilen E vel Citroen kaross? Eg var så heldig at eg vant Moland Racing team jakke på etne-marknaden Gjekk av med 1. premie i konkurransen deiras !
e30 tic Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 jepp ein c4. det e bra, kjekke jakker det
e30 tic Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 jaja så var driv akslingene i boks. demonterte et lite kjørt FK høydejusterbart idag, der reiv selvsagt en justeringsmutteren seg, dette er på justeringen bak som er i Alu, noen som vet om slikt selges løst?
leif harald Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 jaja så var driv akslingene i boks.demonterte et lite kjørt FK høydejusterbart idag, der reiv selvsagt en justeringsmutteren seg, dette er på justeringen bak som er i Alu, noen som vet om slikt selges løst? selve ringen du bruker den nøylen får å justere? Jeg har 2-4 slike ringer liggende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå