e30 tic Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 trur de ordne seg:) e heile holderen som fjørå kvile på å muttrene der. Kan ikkje få sagt kor intenst eg hate fingjenga alu dritt:)
e30 tic Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 hehe nei var telefonen som låste seg litt:)
e30 tic Skrevet April 3, 2010 Forfatter Skrevet April 3, 2010 påskeharen kom på besøk idag han hadde med seg diverse dingser jeg har en slik sprell ny Orginal 044 pumpe om noen skulle behøve en slik (jeg behøver kun en) Alt behøves ikke kjøpes nytt og shiny. En slik dings må vel til for å holde kontroll på trykket
Rayman Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Snadder Kjekkt og ha tilgang til å lage ting selv. Skal du ha for den Boshpumpa da? Skulle hatt ei matepumpe t bensin catch-tanken.
e30 tic Skrevet April 3, 2010 Forfatter Skrevet April 3, 2010 det ble en fin lærling oppgave for en på jobb den der sender deg en pm på pumpa
Elliott Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Lakk den i en mørk dyp grønnfarge, hvite compomotive mo6 og sorte lister
e30 tic Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 sortelister har eg jo, men er litt fast bestemt på åbygge opp bbs rs'ene eg har. fargen er egg usikker på
e30 tic Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 fikk gjort en del idag, fikk opp bensintanken igjen og montert alle slangene der di fleste ble byttet til nytt fra fyllerøret. demontert forstillingen på begge bilene mine. noen som vet hvilke dempere som passer i fk justerbare bein? er bilstein sprint progressive, slik at når dem nærmer seg bunnen så blir di merkbart stivere? et bilde av fk demperen og bilstein sprint som stod i 46 mm fjørbeinet mitt
E30_Dale Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Blei bra den vakuumblokkå. Hvis du ikkje har solgt pumpa kan du sende pm da?
sector59 Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 det ble en fin lærling oppgave for en på jobb den der Misbruk av autoritet det der
e30 tic Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Hehe. Måtte opp te høgaste hold for godkjenning, så ette noen dager med tegning av oppgaven gjekk de i boks;-)
sector59 Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 De MÅTTE være så vanskelig ja... WC i et nøtteskall Nå har jeg to forsjeligge lengder av den bakertste mellomakselen, å tre forsjeligge lengder av den fremre. Så er ikke umulig at en av comboene passer... Når får du motor å gir i?
e30 tic Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 er ikkje så gale, er jo viktig å lære seg litt tegning og hørs bra ut med mellomaksel, det må jo bare funka de. fekk tlf ifra EBB idag så eg har snart motoren i hus, har demontert forstillingen men håper det ikkje går så lenge før eg kan hive det oppi.
leif harald Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Var på tide Har du noe dato du skal på BT igjen eller at du har et mål/dato til sommeren den bør være klar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå