e30 tic Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Var på tide Har du noe dato du skal på BT igjen eller at du har et mål/dato til sommeren den bør være klar? bt får beskjed når eg er klar, hadde jo et mål men det ser noe mørkt ut mtp økonomi og en del jobbing og løp fremover men eg gjør så godt eg kan, vil jo kjøre i sommer
e30 tic Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 i helgen har eg vært på løp så det har ikke blitt gjort noe med bilen, skal skru litt forstilling idag, mangler kun dempere forran så er den komplett og kan monteres. Før helgen fikk jeg i hjem motoren, såg som vanlig bra ut. Blokken er borret,planet og tilpasset nye stemplene,veiv er ballansert sammen med clutch,trykkplate og reimhjul, rådene er vekt justert og tilpasset i lille enden. så nå er det bare å montere pakkbokser og topp pakning.
leif harald Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Høres bra ut, ta bilder underveis da Men skal ikke lakke motorrommet før du begynner alså?
e30 tic Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 Høres bra ut, ta bilder underveis da Men skal ikke lakke motorrommet før du begynner alså? planen var å montere alt å få det opp å gå, så demontere motor å lakke heile bilen, e kje noe gøy å ha nylakka motor rom når ikkje har peiling koss eksos å trykkrør og div blir plassert
leif harald Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 aa ser den, kjedelig å skjære ut til trykkrør. men når mai juni kommer og motor står klart så tviler jeg på du gidder og demontere får å lakke oppi der hehe
e30 tic Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 aa ser den, kjedelig å skjære ut til trykkrør. men når mai juni kommer og motor står klart så tviler jeg på du gidder og demontere får å lakke oppi der hehe du har et poeng, blir nok rat look i år hehe
leif harald Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 hehe ja, blir nokk det på meg også. dyrt med heillakering
e30 tic Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 hehe ja, blir nokk det på meg også. dyrt med heillakering send meg noe info då, rekne med østhusen du har snakka med
leif harald Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Har bilen der nå, skal tilpasse hjulbuene bak og skjermene forran sånn at eg får på felgene uten at det ser alt får dumt ut. Har ikje snakka med han om lakk enda, men jeg vet jo at det koster
e30 tic Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 fikk gjort litt småting idag også, traversen er demontert og blåst klar for litt maling, FK fjørbeina er demontert og rengjorte og venter bare på nye dempere. gleder meg til å montere forstilling med masse nye deler
e30 tic Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 hvilken av disse logoene likte dere best?
e30 tic Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 bare for morro, har mulighet til å trykke klær selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå