Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei ,, eg som kjøpte den bronse farga e30n av deg her :) Er stadig innom tråden din og kikker og eg må si eg gleder meg til å se når den er ferdig montert. Hvitt på e30 er utrolig tøft. Den gjør liksom at fokuset blir på de pene linjene i bilen. Og me de felgene du har fått tak i blir nok dette veldig stilrent. Hadde vert kjekkt og tatt turen oppom å hilst på deg en gang jeg kjører forbi :)

stemmer det, savne den bilen litt, og ikkje minst stolene!Gleder meg til eg får dekk på felgene og får testa de på bilen, er spent på om de sitter som de skal.

er bare å gi en lyd på 92089811 om du er forbi

Skrevet

Ja den bilen var kjekk, savner den. Sist eg spora den var det en kar på bryne som eigde den,,,, han virka igrunn vedlig fornuftig og visste hva dette var. Noe eg ikke gjorde sjøl før etter at den var solgt. Setene hadde det vel egentlig vore best om du beholdt selv den gangen den ble solgt til meg, for eg hadde jo ikke peiling på hvor skjeldent dette var.

Men nå i vår ble e30 suget for stort så da endte eg opp med og kjøpe meg en slik igjenn, og det samme har jo du og gjort ;) hehe, begge savner samme bilen så mye at vi må kjøpe nye tilsvarende biler.

Det er topp,, da kan det hende at du plutselig får besøk :)

Skrevet

Ja såg du hadde handla deg en, eg har hatt e30 heile veien men er først nå med denne det har tatt litt av og begynt å bli kostbart

Skrevet

Ja, det er til salgs ja. men vil ikke selge det uten jeg finner et i stoff. Dumt og stå uten interiør når sesongen begynne igjen;P Gleder meg til bildene av din her foresten.

Skrevet

Ja gleder meg eg og gitt!

Mitt stoff interiør er egentlig veldig fint foruten det trekket, og jeg sliter litt med å kjøpe nytt trekk ca 3000.- for bare trekket

• 3 weeks later...
Skrevet

Hviss du har planer om å bruke bilen aktivt så driter du i skinn interiøret. Hadde dette selv og skled nesten ut av setene når jeg var på banen. Monterte sorte bøttestoler i stoff med 4 punkts belter, det var en sykt bra oppgradering!

Skrevet

Det blir nok ikke skinn nå, har deler på gang til sport stolene mine nå,så det blir nok stoff i første omgang. Skal bruke bilen ja, men skal jo kunne cruise litt og :D

• 1 month later...
Skrevet

Lenge siden det har vert liv her nå, interiøret er endelig i boks, blir det samme som jeg hadde i sist, takket være en grei kar her på forumet som sendte meg de puter og sete trekk fra en passasjer stol som såg bra ut :D

Har ikke begynt for fullt med bilen ennå men skal prøve å få montert sammen litt nå før eg reiser på en lengre arbeidsreise :)

Idag fikk eg vaska listene mine skikkelig og smurt di inn med grom stoff, har montert de på dørene og skjermene, de på bakskjermen må modifiseres litt siden dette er facelift lister uten metall listen

m30g3p98uwqwymnp33x4.jpg

2fdq0w7v8qawqc5hgqoa.jpg

Skrevet

Utformingen, høy og lav. Høy på preface, lav på facelift. Setter du på en facelift bakfanger på ett preface karosseri, vil fangeren gå for langt ut i hjulbuen. Eller tenkte du på noe annet spesifikt?

Skrevet
Utformingen, høy og lav. Høy på preface, lav på facelift. Setter du på en facelift bakfanger på ett preface karosseri, vil fangeren gå for langt ut i hjulbuen. Eller tenkte du på noe annet spesifikt?

ja er klar over det med høyden,eg har jo facelift på min og den satt fint, kan ikke si eg klarte å se hvor den var skjært i. men når eg monterte facelift lister nå ikveld oppdaget eg at det var ulik lengde på disse på bakskjermene.

Ja tenkte det Larsen, er jo en del kg å spare der når den skal på vekta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...