e30 tic Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Idag fikk eg endelig dekk på RS felgene, noe eg har gledet meg en del til siden eg har bredda di og lagt enormt med timer og kroner i disse gamle hjulene. Syns det ble fornuftig med 215/40, ikke for mye dekkstrekk, selv om dette er "søndagshjula" skal det kunne kjøres. Her er et eksempel på hvor bra plass det er til bremser i bbs krysseik felger, 7x15" bbs med alpina 296mm bremser inni. Ikke mye klaring Men all klaring er god klaring
winchester Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Det der er nok en god følelse du. Hvor bred er felgene?
e30 tic Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Det der er nok en god følelse du. Hvor bred er felgene? 8.5 er rs'ene nå
|Ole| Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Når kjem det eit heilhets bilde av bilen da? Er fryktelig spent!! RS er aldri feil heller!!
e30 tic Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Når kjem det eit heilhets bilde av bilen da? Er fryktelig spent!! RS er aldri feil heller!! Det blir en stund til, reiser på en lengre arbeidstur igjen så nå blir det lenge til det blir gjort noe med bilen
|Ole| Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Når kjem det eit heilhets bilde av bilen da? Er fryktelig spent!! RS er aldri feil heller!! Det blir en stund til, reiser på en lengre arbeidstur igjen så nå blir det lenge til det blir gjort noe med bilen Usj...
e30 tic Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Det koster å restaurere bil og hus... hadde en slik tur ifjor på samme tiden av året, 50000.- kjappe inn gikk fortere ut igjen på karosserijobb og lakkering. Nå er heldigvis alle dyre deler innkjøpt, og eg kan opparbeide meg timer på "timebank" sånn at eg kan ha fri med lønn og montere E30'en
|Ole| Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Det koster å restaurere bil og hus... hadde en slik tur ifjor på samme tiden av året, 50000.- kjappe inn gikk fortere ut igjen på karosserijobb og lakkering. Nå er heldigvis alle dyre deler innkjøpt, og eg kan opparbeide meg timer på "timebank" sånn at eg kan ha fri med lønn og montere E30'en Joda, eg veit alt det der om bil sjølv. Når eg begynte ifjord hadde eg aldri rekna med dei summane og timane eg er komt opp i no, og eg er ikkje begynt på "restaurering" enda...
e30 tic Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Det koster å restaurere bil og hus... hadde en slik tur ifjor på samme tiden av året, 50000.- kjappe inn gikk fortere ut igjen på karosserijobb og lakkering. Nå er heldigvis alle dyre deler innkjøpt, og eg kan opparbeide meg timer på "timebank" sånn at eg kan ha fri med lønn og montere E30'en Joda, eg veit alt det der om bil sjølv. Når eg begynte ifjord hadde eg aldri rekna med dei summane og timane eg er komt opp i no, og eg er ikkje begynt på "restaurering" enda... Har ikkje rekna på denne ennå men hr nok passert 150000 til nå. Skal summere sammen den dagen den er klar
|Ole| Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Eg har spart litt på kjøpet av ferdig bygd motor men bikka vel 100k med karosseriet... Så eg har fått det riiimeleg billeg sånn sett...
winchester Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Eg har spart litt på kjøpet av ferdig bygd motor men bikka vel 100k med karosseriet...Så eg har fått det riiimeleg billeg sånn sett... Har passert 100 000 jeg og nå, har brukt over 35 000,- bare i år.. Regner med det blir hvertfall 150 000 til før den er helt ferdig.. Det er dyre biler vi holder på med gutter.
e30 tic Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Eg har spart litt på kjøpet av ferdig bygd motor men bikka vel 100k med karosseriet...Så eg har fått det riiimeleg billeg sånn sett... Har passert 100 000 jeg og nå, har brukt over 35 000,- bare i år.. Regner med det blir hvertfall 150 000 til før den er helt ferdig.. Det er dyre biler vi holder på med gutter. Det nytter ikke å tenke på summene, hadde eg spart alle kronene som har gått i bil siden eg var 17år er eg sikker på eg kunne kjøpt meg noe grommere enn e30...
winchester Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Hehe, tenker ikke på summene, men lettere å planlegge når det ca. blir ferdig. Må ha cash flow.
sector59 Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Skal du kjøre gateslicks? Ble foresten j..... bra med hvit å carbon Fotosession til sommeren?
e30 tic Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Først tenkte eg å ha gateslicks på Rs hjula, men det blir litt idiotisk når di er såpass breie og i 16, så det blir nok slicks på 15" krysseik. Skal ikkje se vekk ifra at det kommer noen utslitte rallycross slicks på et par felger heller Må vel få til noen bilder ja når alt er klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå