e30 tic Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 ja håper det blir bra, gleder meg til montering etter en ny arbeidsperiode
e30 tic Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 3 veker kjem te å gå fort d ja gjere det! får bare låsa meg inne i garasjen ettepå
JulianS Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Her er et eksempel på hvor bra plass det er til bremser i bbs krysseik felger, 7x15" bbs med alpina 296mm bremser inni. Ikke mye klaring Men all klaring er god klaring Er de bremsene hyllevare eller er alt utgått og umulig å få tak i ? Evt noen idé om hvor?
e30 tic Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 mulig di er hyllevare, disse var kjøpt nye gjennom Autozentrum i sin tid, men har skjønt di har stramma litt inn, syns Leif Harald snakka om at koed forlangte alpina chassi nr for å kunne selge Dette kit'et kosta rundt 12000.- med en del rabatt for over 10 år siden så det er hverken veldig bra eller billige bremser....
e30 tic Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Fikk montert litt vinduer idag, begynner å ligne bil igjen. Fikk god hjelp idag av haraldsenracing med vinduene. bonus bilde Fikk igjenn delene ifra pulverlakkering idag, blei på ingen måte fornøyd, fargen var ikke akkurat det eg hadde sett for meg og i tilleg var det veldig dårlig utført her på denne braketten ser man jo tydelig det blanke aluminiumen der lakken ikke har satt seg..
haraldsenracing Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 netur me lakken då! løye han levere det fra seg når det ikkje ser bra ut
SSM Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Hvem er det som har pulverlakka? Skulle klart det bedre med boks nesten Pulverlakk er veldig vanskelig å ikke få pent da men..
e30 tic Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Hvem er det som har pulverlakka?Skulle klart det bedre med boks nesten Pulverlakk er veldig vanskelig å ikke få pent da men.. Det er han samme som tok felgene mine, de ble strøkne etter at eg forlangte det gjort opp igjen, men han skuffa denne gangen. Før så bare glassblåste eg og lakka med felglakk i garasjen, planen var liksom at resultatet skulle bli litt bedre med pulverlakk han skal få en mail om hva jeg syns, det får være slik i år, skal ha litt å gjør på neste vinter og
winchester Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Irriterende med lakkere som ikke gjør arbeidet grundig. Blir knall med de hjula der!
SSM Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Det var de ja, såg på siden dems på Facebook at de hadde lakka et sort M20 deksel... Trodde nå de skulle få ting bra siden det skal vere så seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå