e30 tic Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Har fått gjort litt med bilen idag, med god hejlp av haraldsenracing. fikk i det minste montert bmw emblem på bakluka...
e30 tic Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Det kunne vært i carbon synest jeg Ja eg har egentligt tenkt å ha det og, men har kje sommla meg til å bestille. Satt på vingen så låg emblemet der så då måtte det og på
e30 tic Skrevet April 20, 2011 Forfatter Skrevet April 20, 2011 Skulle til å montere bakfanger igår, helt til eg oppdaget at innmaten til fangeren den ligger igjen hos lakkereren Så da ble det en kjøretur idag for å hente den
sector59 Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Jeg er på jobb i hgsd, slutter 2. Ring om jeg skal hente.
e30 tic Skrevet April 20, 2011 Forfatter Skrevet April 20, 2011 Dette blir gromt [/q[list=]uote] Gleder meg en del nå ja, er 16v grader i skyggen her nå og tørre veier så den burde ha vert på veien allerede
SSM Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Stikk bort til naboen din å hent en 2002Ti/Tii/Turbo bremsekraft forsterker til meg!
e30 tic Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Holder det ikkje at eg sitter i sola på terassen og ser bort på den altså? Kan høre med han om han vil selge den som sitter i den kvite 2002'en
e30 tic Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Siden eg har facelift fanger bak er det ikke helt bolt on med fanger og lister, har kjøpt nye lister til fangerene forran og bak, men bak har di blitt korta inn slik at di passer, ser nesten ut som det har blitt brukt loddebolt på det (det ser forøvrig helt ok ut utsiden) hvordan skal eg få ordna dette med di nye listene? kappsag og loddebolt? det er den sorte her det er snakk om
SSM Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Holder det ikkje at eg sitter i sola på terassen og ser bort på den altså?Kan høre med han om han vil selge den som sitter i den kvite 2002'en Hadde vore VELDIG svert! Må vara dobbel membran selfølgelig.
e30 tic Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Holder det ikkje at eg sitter i sola på terassen og ser bort på den altså?Kan høre med han om han vil selge den som sitter i den kvite 2002'en Hadde vore VELDIG svert! Må vara dobbel membran selfølgelig. eg konstaterte at der satt ein bkf der idag under panseret, men koss ser eg evt ka type det er?
e30 tic Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Idag har eg vert i garasjen HELE dagen, med 20' i skyggen, porten åpen og spotify på stereoen så var det rett og slett en nytelse å skru at disse to små sorte detaljene i døra kunne ta såpass tid forundrer meg...har flytta over El-vindus heiser og dørlåser ifra gamle dørene mine. Har også styrt litt med bakfangeren idag.
E30_Dale Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Blir meget pent detta her:-) Nice å skru i dette flotte været me har hatt nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå